true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: نزدیک به ۳ ماه از برگزاری انتخابات اتحادیه قنادان و اغذیه فروشان در دشتستان در حالی گذشته که هنوز اعتبار نامه این اتحادیه صنفی صادر نشده است.

به گزارش دشتستان بزرگ، این اتحادیه با حدود هزار عضو، یکی از بزرگ ترین اتحادیه های صنفی در دشتستان بوده که با گذشت قریب به سه ماه از برگزاری انتخابات، اعتبار نامه رئیس آن صادر نشده است، این در حالی است که غالبا از زمان برگزاری انتخابات تا صدور اعتبارنامه، بیش از سه روز بیشتر طول نمی‌کشد.

با این که سلامت برگزاری انتخابات این اتحادیه صنفی مورد تایید قرار گرفته و تاکنون هیچ ابهام یا اختلالی در روند برگزاری انتخابات و یا نتیجه نهایی آن وجود نداشته، چه دلیلی دارد که اعتبار نامه این اتحادیه صنفی را به رئیس آن تحویل نداده و این گونه با وی رفتار می شود.

آیا شان و منزلت رئیس یک اتحادیه، آن هم اتحادیه ای که هزار نفر زیر مجموعه داشته و دارای اعتبار بسیار زیادی بوده و با اعتماد کسبه در دشتستان به عنوان رئیس انتخاب شده است، این گونه بوده که اعتبار نامه را نباید به وی تحویل داده تا در دفتر اتحادیه نصب شود؟

این در حالی است که برخی مدیران نیز با عملکردشان، کوتاهی هایی را در حق اصناف وارد می‌کنند.

کوتاهی در حق روسای اتحادیه های صنفی در دشتستان، کوتاهی به کسبه این شهرستان است، نباید فراموش کرد که روسای اتحادیه در دشتستان نماینده اصناف و مردم هستند، نماینده ای که نباید نادیده گرفته شود.

اجحاف و تخلفات در خور تأملی در زمینه پیگیری حق و حقوق رؤسای اتحادیه های صنفی در دشتستان توسط برخی از نهادهای دولتی طی یک سال اخیر شاهد بوده که به زودی برخی آنها با استناد به قانون و با توجه به ارائه مدارک و مستندات مبنی بر تخلفات قانونی، در پایگاه خبری دشتستان بزرگ اشاره و تا رسیدن به نتیجه لازم، و احقاق حق مدیران صنفی در دشتستان پیگیری کرده تا شاهد تکرار چنین مسائلی نباشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader