true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: پایگاه خبری دشتستان بزرگ در ستون حرف های شما، درد دل مخاطبین را منعکس کرده و سعی در رساندن صدای آنان به گوش مسئولین دارد.
لذا مطالب منتشر شده در این ستون، بدون دخل و تصرف دشتستان بزرگ، تهیه شده است.
شما مخاطب گرامی نیز می توانید، مشکلات و صحبت های خود را از طریق پل ارتباطی ما، منتشر نمائید.

 

ریاست محترم اداره مخابرات شهرستان دشتستان

سلام علیکم

در چند روز اخیر با موردی در مجموعه شما مواجه گردیدم که برای بنده جای سوال دارد ….
در مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی جهت انتقال مکانی یا تغییر مالکیت خط تلفن ثابت اعلام گردیده است که خط تلفن مورد نظر در سال ۹۷ به خاطر بدهی ۴۰ هزار تومانی سلب امتیاز گردیده است و دیگر قابل استفاده برای منزل نمی باشد !!!!

ابتداً سوال اینکه چرا خط تلفن با بدهی ۴۰۰۰۰ تومان که در حال حاضر قیمت خط حدود ۲۰۰ هزار تومان می باشد سلب امتیاز گردیده است ما به تفاوت این مبلغ بدهی تا قیمت فعلی خط تلفن چه می شود ؟

دوم اینکه اگر خط مورد نظر سلب امتیاز گردیده است چرا هنوز به نام مالک سابق در سیستم مابرات می باشد و این نشان می‌دهد که این خط هنوز به شخص ثالث واگذار نگردیده است و قاعدتاً با پرداخت بدهی باید این خط به مالک اصلی برگردانده شود ….

حال چرا کارمندان محترم مخابرات و دفاتر خدمات ارتباطی این کار را انجام نمی‌دهند سوالی هست که امیدوارم رئیس محترم مخابرات پاسخگوی آن باشند

دیدگاه ها

2 پاسخ به “آیا تخلیه خطوط تلفن های ثابت بدون رضایت مالک، قانونی است؟/مخابرات پاسخگو باشد”

  1. حبیب اله گفت:

    برامن هم اتفاق افتاده با بدهی۱۶۰۰۰تومان

  2. علیرضا گفت:

    سلام من خودم حدود دوماه پیش با خط تلفن ثابت خونه به همراه خودم زنگ زدم تا حداقل یه مبلغی بیافتد و بگن از این خط استفاده میشه وچون محل کارم عسلویه هست بعداز یک ماه نگاه کردم تا خط تلفن قطع شده و با مراجعه به دفتر خدمات ارتباطی گفتن از شهریور سلب امتیاز شده و من گفتم من خودم دوماه پیش باهاش تماس گرفتم بعد گفتن به مرکز مراجعه کنید ، که متاسفانه من اومدم محل کارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader