true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: رئیس شورای شهر برازجان در نشست با خبرنگاران گفت: امیدوارم که برازجان پیرمرادی های دیگری را پرورش داده، در دل مردم بوده و از اصحاب رسانه موفق این شهرستان باشند.

 

عبدالمحمد کاظمی افزود: خود را کنار مردم دیده و مشکلات مردم را مشکلات خود میبینم، از حق خود گذشته تا مردم نیز وضعیت بهتری داشته باشند.

 

وی ادامه داد: اگر دیدگاه پیرمرادی دیدگاه مالی و شخصی بود از مسیرهای پیش رویش می توانست استفاده بهتری برده اما عشق به زادگاهش موجب شد که از مال و ثروت دست کشید، با افتخار می توان از وی یاد کرد.

 

رئیس شورای شهر برازجان ادامه داد:  کشورهای مخالف در تلاشند زحمات نیروهای مسلح را خدشه کار کرده اما امید است با تلاش اصحاب رسانه، حرکتی که ایران زد خود را در جهان بیشتر نشان دهد.

 

 

عضو شورای شهر برازجان نیز گفت: شورای شهر برازجان در کنار افرادی که برایش حاشیه ایجاد کرده حرکت نمی کند.

 

مهراب بنافی ادامه داد: شورای شهر برازجان سال گذشته بهترین شورای استان بود و تمام مسئولینی که با شورا کار می کنند، نیز این امر را تایید می‌کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که نامه عملکرد شورای شهر برازجان اصلا به مرکز استان نرسیده و بهانه شده بود که فرمانداری دشتستان نامه را به ما نرسانده که بعد مشخص شد فرمانداری ارسال کرده اما در مرکز استان به دست مسئولینی که امتیاز دهی کرده نرسیده و عملکرد ما معرفی نشد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader