true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: کاسه گدایی یکی از پدر خوانده ها، همچنان در اتاق اصناف دشتستان روی زمین مانده است.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ پدرخوانده قد بلند، تحصیل کرده و اتوکشیده اتاق اصناف، همچنان به دست درازی های مدنظر خود مشغول بوده که با فضولی و جاسوسی های هدفمند خود، قصد داشته به عنوان مشاور ارشد و برجسته در امور مالی اتاق اصناف، ورود کند.

به زودی تخلفات فرد مذکور در اتاق اصناف، به طور کاملا موردی و مستند، منتشر شده تا حق و حقوقی از شخصی نیز ضایع نشده و جایگاهی برای گدایی، اختلاس و سوء استفاده برخی از پدرخوانده های صنفی در دشتستان وجود نداشته باشد.

طبق مدارک و مستندات مالی، مبالغ هنگفتی برای تهیه لقمه های چرب و نرم در باغ شهری پدرخوانده مذکور برداشته شده که باید طبق قانون و با جدیت کامل، به تمامی این مسائل پرداخت.

دست درازی و گدایی یکی از پدرخوانده های صنفی که خود را در خواب، صاحب اصلی شهر برازجان دیده و در همه محافل خود را بزرگ خاندان می داند، نشان از ضعف مدیریت در اصناف بوده و حکایت از سهم خواهی های شخصی دارد.

بدنه اصناف در دشتستان باید از وجود چنین افرادی که قصد سوء استفاده را داشته خالی و هر کدام از پدرخوانده هایی که قصد اختلاس از اتاق اصناف، دست درازی از جیب کسبه رنج کشیده و خون دل خورده در دشتستان را داشته، حذف شده تا شاهد چنین ظلمی در حق اصناف و بازاریان این شهرستان نباشیم.

متاسفانه یکی از پدرخوانده ها، اتاق اصناف را ارث پدری خود دانسته، ضمن آنکه خود را صاحب اتاق اصناف معرفی کرده، دوران خود را جاودانه می داند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader