true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: حسب دستور استاندار جهادی استان و به دبیری معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادیی استانداری قرارگاه جهاد روشنایی جهت احداث نیروگاههای خورشیدی تشکیل و عملیات اجرایی احداث سه هزار نیرو گاه  خورشیدی ۵ کیلوواتی حمایتی در استان بوشهر آغاز شد.

 

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در بازدید از روند شروع عملیات اجرایی به اتفاق اقای روشن مدیرکل محترم  کمیته امداد امام خمینی ره استان بوشهر ، مجری طرح نیروگاه‌های تجدید پذیر شرکت ، مدیر برق امور نواحی دشتستان ،  امام جمعه محترم ، بخشدار و دهیار شهر سعدآباد روستای تل سرکوه اظهار داشت: با توجه به حمایت‌های استاندار بوشهر و تامین منابع لازم مقرر شده تا سه هزار نیروگاه یاد شده تا قبل از تابستان برای مدد جویان کمیته ، بهزیستی ، روستاییان و بسیجیان اجرایی شود

وی بیان کرد: خرید برق این نیروگاه تضمینی ۲۰ ساله بوده  و نرخ هر کیلووات ساعت آن ۳۰هزار ریال خواهد بود.

حشمتی ادامه داد: برای کلیه این نیروگاهها تسهیلات قرضه الحسنه بلند مدت اختصاص داده شده تا هم استانی بتوانند به راحتی از این طرح درآمدزا برخوردار شوند.

وی افزود: احداث چنین نیروگاه هایی در مدل کوچک و خانگی همراه با شرایط نگهداری آسان یک ظرفیت ارزشمند برای تقویت برق پایدار در زمان پیک بار و همچنین کمکی برای بهبود معیشت جامعه هدف است.

حشمتی اظهار کرد: استان بوشهر یکی از کانون های اصلی تولید برق نیروگاه خورشیدی در کشور است که در همین راستا برنامه جامعی برای توسعه ظرفیت تولید برق خورشیدی استان پیش بینی شده است.

وی گفت: اقلیم گرم و خشک و آفتابی بودن آسمان استان در عمده روزهای سال همراه با برنامه ویژه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی ظرفیتی ارزشمند است که انتظار می رود هم استانی از این شرایط ایجاد شده استقبال و نهایت استفاده را ببرند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader