true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ در حاشیه درگیری رئیس صمت دشتستان با رؤسای اصناف؛

دشتستان بزرگ: این روزها اهالی دشتستان که هیچ، حتی مدیران مرکز استان نیز از حاشیه های ایجاد شده در اتاق اصناف و صمت دشتستان با خبر شده و گلایه های بسیاری دارند، از برگزاری انتخابات پر تخلف اتاق اصناف در دشتستان گرفته، تا توهین مدیر صمت دشتستان به مدیران اتحادیه های صنفی و…

به گزارش دشتستان بزرگ؛ گل سرسبد این موضوعات نیز، درگیری در صمت دشتستان بوده که پای مامور نیروی انتظامی برای اتمام و خاتمه این دعوا کشیده شده تا شاهد پایان درگیری و آغاز راه دیگری توسط مخالفان برای مخالفت با علی کشتکار باشیم.

علی کشتکار مرداد ماه سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در صمت دشتستان آغاز کرده و شعار کاری خود را این گونه عنوان نمود که: “درب اتاقم بر روی مردم همواره باز بوده و ملاقات عمومی در همه روزها در اداره است”

شعاری که در برخورد با نماینده اصناف و بازاریان به گونه دیگری نشان داده شد.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ طی روزهای اخیر روسای اتحادیه های صنفی دشتستان، زمانی که به صمت دشتستان رفته تا پیگیر مشکل اتحادیه ای که خود مسئولیت آن را نیز بر عهده داشته شده، با فریادهای مدیر صمت در دشتستان روبرو و در نهایت با صحبت های تند، اظهار داشته که چرا از صمت در دشتستان گلایه داشته و مشکلات را در فضای مجازی و رسانه ها بیان می کنید.

علی کشتکار درب اتاق را باز کرده، به برخی گفته برو گمشو و برخی را با هل دادن و توهین بیرون کرده، آنهم افرادی که روسای اتحادیه های صنفی و نماینده چند هزار نفر از کسبه و بازاریان بوده، این گونه عنایت خود به ارباب رجوع را نشان داده و این چنین به جامعه اصناف، کسبه و بازاریان در دشتستان، بی احترامی می کند.

سوال این جاست که چرا باید توهین و بی احترامی با روسای اتحادیه های صنفی در دشتستان باب شده و شاهد عذر خواهی مدیر خاطی نباشیم؟

فیلم دوربین های مدار بسته و نماینده فرماندار که حاضر در محل بوده، گواه این مسئله و فریادهای صمت دشتستان بر سر روسای اتحادیه های صنفی بوده و چنین موضوعی، با شهادت افراد دیگر که در محل حضور داشته نیز همراه بوده، اما نه شان و منزلت صمت در دشتستان این چنین رعایت شده و نه با بی احترامی به جامعه اصناف، کسبه و بازاریان این شهرستان، می توان به خدمت رسانی صادقانه به مردم پرداخت.

به امید آنکه مسئولین بالاتر جهت ساماندهی این نابسامانی‌ها اقدامی اساسی کرده تا دیگر شاهد چنین برخوردهای دور از شأن با اصناف، بازاریان و اهالی دشتستان بزرگ نباشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader