true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: طرح استانداردسازی زمین های بازی کودک و تجهیزات آنها در استان بوشهر اجرا می‌شود و پارک‌های ناایمن پلمب می‌شوند.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ محمدرحیم بهره مند صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح استانداردسازی زمین‌های بازی کودک و تجهیزات آنها ادامه داشته و پیش از این نیز دو زمین بازی در بوشهر به دلیل شرایط ناایمن تجهیزات آن مهر و موم شده‌اند.

https://media.mehrnews.com/d/2017/02/12/4/2375065.jpg

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه پس از پلمب این زمین‌های بازی، شهرداری بوشهر اقدام به فک پلمب و استفاده مجدد از این اماکن کرد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر یکی از دلایل کند شدن روند این استانداردسازی را فک پلمب‌های صورت گرفته برشمرد و اظهار داشت: این فک پلمب‌ها موجب شد که استاندارد بوشهر از متخلفان شکایت و موضوع را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کند.

وی ضمن تأکید بر لزوم احترام به استاندارد و اهمیت آن در زندگی مردم، عنوان کرد: دستگاه قضایی باید با متخلفان این موضوع برخورد کند تا در صورت پلمب‌های مجدد، شاهد مقابله با آن و باز شدن غیرقانونی این پلمب‌ها نباشیم.

بهره‌مند افزود: تغییرات در بدنه شهرداری بوشهر موجب شده تا روند ادامه استانداردسازی‌ها از سوی شهرداری بسیار کند شود اما این امر بدان معنا نیست که اداره استاندارد از ادامه اجرای این طرح سرباز زده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری بیشتری دستگاه قضایی در مجازات متخلفات فک‌پلمب زمین‌های بازی و حمایت این ارگان، با قوت بیشتری طرح استانداردسازی زمین های بازی اجرایی خواهد شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader