true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: فرماندار دشتستان در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: در حوزه شیر خشک مشکل داشته که باید برطرف شود، قرارگاه جهاد تبیین فراموش نشده و امید و شادمانی در جامعه تزریق شود، نگاه ما در شهرستان دستگیری و مچ گیری نیست، ارتفاعی و ترازویی است.

احمد بنافی خطاب به مسئولین دشتستان افزود: در امورات و کارها جدیت و اشراف داشته باشید ما نیز به شما کمک کرده و دست شما را می گیریم.

امام جمعه برازجان نیز گفت: هر زمان که مردم پای کار باشند، مشکلات را برطرف می کنیم، در فتنه ها، توطئه ها و مسائل امنیتی و سیاسی با مشارکت مردم مشکلات را برطرف کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مصلح ادامه داد: دشتستان بزرگ، ظرفیت رشد و تولید را دارد، تولید در این شهرستان نسبت به گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، با مشارکت مردم می توان امور زیربنایی را در راستای کارآفرینی اجرای کرده تا شاهد جهش تولید باشیم.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: برای آموزش و پرورش شاهد تقویت و حمایت باشیم، در راستای پروژه های نیمه تمام شهرستان نیز تلاش شده تا شاهد تکمیل باشیم، اتحاد، انسجام و همدلی را باید در شهرستان داشته و در کنار هم برای خدمت رسانی به مردم باشیم، بخشداران با همکاری و هماهنگی ائمه جمعه، کار مردم را پیش برده و در راستای خدمت رسانی تلاش داشته باشند.

وی افزود: تقارن بهار قرآن و معنویت با بهار طبیعت برای تغییر و تحول روحی و معنوی زمان خوبی بوده و الحمدلله راهپیمایی روز قدس نیز مانند همیشه در دشتستان پرشور و باشکوه برگزار شد، تقدیم شهید دیگری از دشتستان در راه آزادی قدس نیز برای دشتستان باعث افتخار بوده و ارزشمند است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader