true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
در نشست با اصحاب رسانه دشتستان مطرح شد؛

دشتستان بزرگ: فرمانده انتظامی دشتستان از کشف ۹۵ درصدی سرقتهای خودرویی و جرایم خشن در این شهرستان خبر داد و گفت: کشفیات در حوزه جرائم خشن بیش ۷۰ درصد، ۹۵ درصد کشفیات سرقت خودرو، ۱۰۷ درصد کشف قتل، کاهش ۱۰ درصدی در حوزه ترافیکی، افزایش ۱۰۰درصدی کشف خودروهای غیرمجاز خارجی و افزایش ۲۰ درصدی توقیف خودروهای شوتی از جمله عملکرد نیروی انتظامی در دشتستان می باشد.

به گزارش دشتستان بزرگ، سرهنگ محمدرضا محمودیان در نشست با اصحاب رسانه، افزود: معتادان متجاهر را جمع آوری و به کمپ تحویل داده شده اند اما کمپ ها ظرفیت محدودی داشته و متاسفانه بعد از مدت کوتاهی شاهد آزادسازی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: برخی از موتورهای سطح شهر، از نوع سنگین بوده که فقط در پیست می توان از آن استفاده کرد، همچنین استفاده از موتورهای پاکشتی نیز به دلیل نداشتن پلاک و مجوز، ناهنجاری محسوب می شود لذا جمع آوری آن نیز در آینده انجام می شود اما در خصوص موتورهای سنگین به محض مشاهده، اقدام به جمع آوری آنان خواهد شد، قطعا بعد از ماه مبارک جمع آوری موتورهای پاکشتی به صورت جدی انجام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان اظهار داشت: حضور رسانه ها برای ما مایه دلگرمی است، زبان رسانه می تواند به ما کمک کند، قدرت پنهان ما در جامعه رسانه ها بوده و بینش مد نظر حضرت آقا بین رسانه ها وجود دارد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader