true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده مردم دشتستان در نشست با مسئولين این شهرستان:

دشتستان بزرگ: نماینده دشتستان در اولین نشست شورای اداری سال جاری این شهرستان، لازمه اجرای شعار امسال را فراهم نمودن بستر لازم برشمرده و اظهار داشت: جهت رونق جهش تولید، نیاز است کلیه زنجیره از مجوز کسب و کار تا توزیع و مصرف در داخل و خارج به خوبی دیده شود.

به گزارش دشتستان بزرگ، ابراهیم رضایی افزود: در گذشته بر اثر کم‌کاری برخی مسئولین، شاهد بحران‌هایی در برخی از بخش‌های دشتستان از جمله سعدآباد، آبپخش، شبانکاره، تنگ ارم و بوشکان و روستاهای بخش مرکزی بودیم، بحران‌هایی که متأسفانه موجب نابودی تمام سرمایه زندگی برخی از افراد شده بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، خطاب به مسئولین این شهرستان خاطر نشان کرد: اگر قرار بر تصمیم گیری باشد، باید این تصمیم گیری با مشارکت مردم صورت گیرد، یک مدیر به خود اجازه ندهد با بخشنامه‌ای زندگی مردم را به خطر بیندازد و در نهایت هزینه آن را دولت و رییس جمهور بدهد که خالصانه برای مردم کار می‌کنند.

وی ادامه داد: افرادی که جهل دارند با تصمیمات باعث کاهش سرمایه اجتماعی نظام می‌شوند.

رضایی ادامه داد: خواهش می کنم در شهرستان جهت رونق تولید به ویژه در زمینه مجوزها اقدامات لازم انجام شود، اگر کار آفرینی مراجعه می‌کند به صورت ویژه وقت گذاشته شود، خود نیز آمادگی کامل دارم از هر کسی که کارآفرینی می کند حمایت کنم، باید ساز و کاری داشته باشیم و سیاست گذاری پولی و مالی مناسبی را در کشور شاهد باشیم.

نماینده مردم دشتستان افزود: برخورد مناسب و راهنمایی کردن مردم، حداقل وظیفه ما نسبت به تکریم مردم است، مسائل و چالش های اصلی در دشتستان در حوزه های مختلف باید حل شده و در زمینه های راه، درمان و آموزش باید تلاش بیشتری صورت گیرد، من به عنوان خدمتگزار مردم در کنار مردم هستم.

وی ادامه داد: اگر مشکل یا مسئله ای را می بینید، به عنوان وکیل مدافع مردم عمل کرده و نگاه سازمانی نداشته باشید، اگر مدیری در مرکز استان حق شهرستان را ضایع کرده و تبعیض برای دشتستان بزرگ دیده شده که ناروا بوده و یا جایی خطایی دیده شده با مسئولیت خود آن را دنبال کرده و به ما گزارش داده تا در کنار شما در جهت حفظ حقوق مردم پیگیری کرده و برای گرفتن حق شهرستان تلاش کنیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader