true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

https://media.mehrnews.com/d/2017/10/11/4/2601802.jpgدشتستان بزرگ: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: طرح‌های پیشنهادی چهار شهر از شهرستان دشتستان برای انتخاب پایتخت کتاب ایران ارائه شد.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از مهر؛ محمدحسین زندویان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی اقدامات خوبی در شهرستان دشتستان صورت گرفته است و برنامه‌های خوبی در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با نهادها و دستگاه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: بسیاری از این تفاهم‌نامه‌ها عملی شده است و دیگر تفاهم‌نامه‌ها نیز در دستور کار است تا زمینه اجرای آن فراهم شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از تلاش برای معرفی این شهرستان به عنوان شهرستان دوست‌دار کتاب در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: انسجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به ارائه طرح‌های توسط شهرهای نامزد پایتخت کتاب ایران، اضافه کرد: چهار شهر در دشتستان شامل آبپخش، برازجان، شبانکاره و وحدتیه طرح‌های پیشنهادی خود را در این حوزه اعلام کرده و ارائه داده‌اند.

زندویان از تشویق عموم مردم به کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم یاد کرد و افزود: ۵۵ تفاهم‌نامه و مصوبه با ادارت، نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی امضا و مبادله شده است.

وی ترویج فرهنگ مطالعه، افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه در حیطه کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه را از اهداف این تفاهم‌نامه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: افزایش مشارکت نهادهای غیردولتی در حیطه کتاب و کتابخوانی را دنبال می‌کنیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader