true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: رئیس هیأت تنیس روی میز استان بوشهر از برگزاری نخستین دوره مسابقات همگانی این رشته با عنوان «جام سلامت» خبر داد.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ خلیل شیخیانی درباره برگزاری اولین دوره مسابقات همگانی تنیس روی میز با عنوان «جام سلامت» در بوشهر اظهار داشت: این رویداد بزرگ و همگانی در دو رده زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال و در دو بخش مردان و بانوان، با حمایت گروه صنعتی گلرنگ و به میزبانی مراکز تمام استان‌ها برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: میزبان مسابقات استان بوشهر برای آقایان در روز جمعه ۲۲ دی ماه و برای بانوان در روز جمعه ۲۹ دی ماه، مجموعه ورزشی شهید صدوقی شهر بوشهر می باشد.

وی ادامه داد: تنیس روی میز ورزشی المپیکی است و در سطح دانش آموزی، دانشجویی، کارگری، شهرداری‌ و فضای پارک ها در حال انجام است و هدف اصلی از برگزاری این رویداد همگانی، توسعه بیشتر و لذت بخش ورزش و به ویژه رشته تنیس روی میز در میان مردم و همچنین کمک به سلامت و ایجاد شور و شعف در جامعه است.

شیخیانی افزود: این مسابقات برای عموم آزاد می باشد و بصورت رایگان برگزار می گردد و برای هشت نفر در هر رده سنی جدای از حکم قهرمانی جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد که در مجموع برای ۳۲ نفر ۴۸۰ میلیون ریال اهدا خواهد گردید.

رییس هیات تنیس روی میز استان ابراز امیدواری کرد: مثل همیشه اداره کل ورزش و جوانان استان، صدا و سیما، شهرداری و هیات ورزش همگانی برای استقبال باشکوه تر این رویداد بزرگ در استان بوشهر ما را همراهی نمایند که این اتفاق مهم می تواند شادی و نشاط را بین همه اقشار جامعه ایجاد نماید./خلیج فارس

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader