true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال چندی پیش از چهار گزینه نهایی هدایت تیم ملی والیبال ایران پرده برداشت و اعلام کرد “توماس توتولو، ولادیمیر آلکنو، روبرتو پیاتزا و سعید معروف” گزینه‌های اصلی فدراسیون هستند که به استفاده ترکیبی از آن‌ها فکر می‌کنند.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ با این حال به تازگی شنیده شده فدراسیون با چند گزینه مثل بلنجینی و هینن که پیش از این برای هدایت تیم ملی مطرح شده بودند، رایزنی کرده است، اما سرپرست فدراسیون این موضوع را تکذیب کرد.

مرادی در مورد مطرح شدن اسامی دیگر برای هدایت تیم ملی والیبال گفت: به صحبت‌هایی که در فضای مجازی یا برخی رسانه‌ها می‌شود، کاری ندارم. فدراسیون والیبال اخبار رسمی را می‌دهد و بقیه گمانه‌زنی دوستان در رسانه‌های مختلف است. همان مواردی که قبلا عرض کردم سر جای خودش است.

او ادامه داد: چند گزینه مطرح است و هیچ گزینه‌ای قطعی نشده است. فکر می‌کنم تا قبل از دهم دی ماه در کمیته فنی به یک جمع بندی برسیم.

مرادی در واکنش به اینکه گزینه خارجی به سرمربیگری تیم ملی نزدیک‌تر است یا ایرانی، بیان کرد: خارجی و داخلی ندارد. همه در شرایط مساوی هستند تا کمیته فنی به صورت دقیق همه چیز را بررسی و اعلام نظر کند.

او در پاسخ به این سوال که با سعید معروف در مورد اینکه به عنوان بازیکن – مربی به تیم ملی کمک کند، صحبتی داشته‌اید، بیان کرد: با آقای معروف صحبتی در این زمینه‌ها نداشته‌ایم. کمیته فنی با کمتر از نصف ۲۳، ۲۴ نفری که پیش از این در کمیته بودند، تشکیل خواهد شد و تمام موارد را بررسی می‌کند.

سرپرست فدراسیون والیبال در واکنش به انتقاد محمد موسوی مبنی بر اینکه تصمیم سازمان لیگ برای طولانی‌تر شدن مسابقات در سال منتهی به المپیک درست نیست، بیان کرد: برنامه لیگ همان چیزی است که قبلا سازمان لیگ در نشست با مدیر عاملان باشگاه‌های مختلف به توافق رسیده و قرار نیست تعییر کند.
منبع: خبرگزاری

ایسنا

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader