true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: علی پیرمرادی، پیر رسانه های استان بوشهر و کسی که تمام عمر خود را وقف مردمش کرد. چهره ای که همه با متانت و مهربانی می‌شناختند و در نهایت در ۷۱ سالگی دیار فانی را وداع گفت.

پایگاه خبری تحلیلی دشتستان بزرگ، در این راستا، نگرخواهی را انجام و دیدگاه جمعی از دشتستانی ها را در خصوص شخصیت این عزیز سفرکرده، جویا شد که خواندن آن، خالی از لطف نیست.

 

 

دشتستان بزرگ- مجتبی سعادتی: در این سالها هر وقت نام مرحوم پیرمرادی را میشنویم یاد جایزه بخت آزمایی می افتیم.

 

تنها کسی که می توانست در آن دوران نابسامان اقتصادی کمک حال مردم باشد، مرحوم علی پیرمرادی بود.

پیرمرادی شخصیتی بزرگ داشته و اگر همچنان نیز بین مردم بوده و زنده بود و مجدد نیز چنین جایزه ای برنده میشد قطعا باز نیز مانند سابق با تمام وجود و نیت خالص خود، مثل گذشته رفتار می کرد.

 

علی پیرمرادی فردی بسیار سالم و ساده بوده که اگر مردم این شهر به زندگی وی ورود کنند ساده زیستن را به عین می بینند و یاد می‌گیرند که زندگی این شخصیت بزرگ را الگویی برای خود قرار داده و مدنظر داشته باشند.

 

در ذهنم یاد دارم سال اول لیگ برتر هندبال که برازجان با تیم ستارگان دشتستان در آن‌ شرکت داشت یک روز داخل شهرداری مرحوم را ملاقات کردم، چند کلمه ای با وی صحبت کردم علی از مسئله ای بسیار ناراحت بود که چرا از پسوند دشتستان استفاده شده است، چندین بار تاکید کرد که شما به عنوان یک تیم ورزشی با نام برازجان در لیگ کشور شرکت کنید تا نام برازجان دیده شود.

علی پیرمرادی یک دشتستانی اصیل بود که همیشه روی نام برازجان حساسیت و غیرت داشت.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “پیرمرادی، دشتستانی اصیلی که روی نام برازجان غیرت داشت”

  1. خلیل سعادتی گفت:

    احسنت عالی بود روحش شاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader