true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: شهردار شبانکاره از برگزاری جلسه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی توسط شهرداری شبانکاره خبر داده و گفت: فعالیت ستاد استقبال از بهار با هدف آماده سازی و استقبال از میهمانان نوروزی با حضور همه واحدهای شهرداری آغاز شده است.

به گزارش دشتستان بزرگ، سجاد ستوده منش اظهار داشت : راه اندازی ستاد استقبال در بوستان آزادی، نصب کانکس راهنمای مسافرین نوروزی شهرداری در ورودی بوستان آزادی، اسکان مسافران، انجام گلکاری های جدید، نظافت شبانه روزی معابر و بوستان های سطح شهر، تجهیز آتش نشانی، همچنین تجهیز و بهسازی سرویس های بهداشتی سطح شهر از جمله اقدامات برنامه ریزی شده برای ایام نوروز است که در حال انجام آنها هستیم.

وی تصریح کرد: چیدمان سفره هفت سین در ورودی بوستان آزادی، نصب بنر ترافیکی در اتوبان اصلی و رنگ آمیزی جداول و موانع ترافیکی و هرس درختان از دیگر فعالیت‌های این ستاد است.

شهردار شبانکاره اذعان داشت: فلسفه تشکیل ستاد استقبال از میهمانان نوروزی فراهم کردن شرایط مطلوب برای استقبال از مهیمانان و مسافران است.

ستوده منش در پایان اظهار داشت: ستاد استقبال از مهمانان نوروزی علاوه بر پاکسازی و نظافت، روشنایی و نورپردازی بوستان آزادی را در دستور کار خود قرار داده و تا پانزدهم فروردین سال آینده فعال می باشد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader