true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/

دشتستان بزرگ: یک منبع آگاه در گفتگو با دشتستان بزرگ از خرج هزینه های گزاف توسط برخی نامزدها در انتخابات خبر داد.

به گزارش‌ دشتستان بزرگ، وی که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت؛ ابراهیم رضایی با در نظر گرفتن هزینه های حداقلی به انتخابات وارد شده و اعتقاد بر این داشته که مردم باید در انتخاب خود، آزاد باشند، اما متاسفانه یکی از رقیبان وی با ۴۵ میلیارد تومان پول، وارد انتخابات شده است.

ظاهرا رقیب رضایی، تمامی توان خود را گذاشته و با فروش زمین های خود در شمال شهر شیراز و آپارتمان های خود در بوشهر تصمیم به برنده شدن آن هم به هر قیمتی در انتخابات گرفته است.

وی در نشست انتخاباتی خود نیز به طور کاملا خصوصی و محرمانه اظهار داشته، به هر قیمتی که شده انتخابات را باید برنده شده تا شاهد تکرار ابراهیم رضایی در دشتستان نباشیم، اگر رضایی ما را شکست دهد دیگر هیچ وقت قادر به پیروزی نخواهیم بود، امروز با تمام پولی که در اختیار داشته ایستاده و برای نتیجه گیری در انتخابات اگر شده منزل شخصی و ارثیه پدری خود را نیز فروخته تا انتخابات را ببریم.

این در حالی است که اخیرا کف و سقف هزینه‌کردهای انتخاباتی از سوی مجلس اعلام و وزیر کشور با بیان اینکه کف و سقف هزینه‌های هر نماینده مصوب و ابلاغ شده است، اضافه کرده: اگر کسی مقررات را رعایت نکند، دچار تخلف شده است.

حال جای بسی سوال است که چرا باید شخصی آنقدر از ابراهیم رضایی ترسیده باشد که برای بردن در انتخابات، اینچنین هزینه کند؟ چرا گفته شده به هر قیمتی باید برنده انتخابات بوده و دلیل ترس از تکرار ابراهیم رضایی چیست؟ اصلا برنده شدن به چه قیمت؟!

این امر نشان‌دهنده اوج قوت نماینده دشتستان است که با عملکرد مثبت خود، موجب شده رقبایش، اینچنین خود را باخته و خود را به آب و آتش زنند تا شاید بتوانند به عنوان رقیبی برای وی محسوب شوند.

به امید آنکه با برگزاری یک انتخابات پر شور و البته سالم، بدور از هیچ گونه حاشیه و در آرامش کامل، شاهد انتخاب نماینده اصلح برای دشتستان بزرگ باشیم.

تا سر به بدن باشد این جامه کفن باشد/ فریاد اباذرها ره بسته به بیگانه

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader