true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر گفت: وضعیت جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی این استان در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مطلوب نیست و باید سرعت بیشتری جهت استخدام افراد داده شود.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از ایرنا، اکبر پورات در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کمیته نظارت جذب ۵۰ درصدی نیروی بومی استان تشکیل شده و بر کارکرد شرکت ها برای جذب این افراد نظارت و بررسی می کند.

وی افزود: کارگران افسران جبهه اقتصادی به شمار می‌روند که با پیگیری‌های مستمر و نشست‌های برنامه‌ای با مدیران شرکت‌ها و پیمانکاران جنوب استان به دنبال بهبود وضعیت پرداختی به آنها نسبت به گذشته هستیم.

رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر تصریح کرد: در راستای بررسی خدمات رفاهی کارگران بازدیدهایی از چهار کمپ کارگری در شهرستان عسلویه انجام شد که در جهت رفع مشکلات موجود استراحت‌گاه‌های کارگری و پیگیری رفاهیات آنان دستوراتی صادر شد.

پورات بیان کرد: نیاز است گزارشات و اقدامات انجام شده در این بخش به دبیرخانه کمیسیون کارگری استان ارسال تا در نشست ماه آینده این کمیسیون بررسی شود.

وی عنوان کرد: توجه به معیشت کارگران باید مورد توجه مسئولان به ویژه کارفرمایان مستقر در جنوب استان بوشهر قرار بگیرد تا افزایش رضایت‌مندی این قشر درپی داشته باشد.

رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر اظهار کرد: نیروهای بومی که دوره‌های فنی و حرفه‌ای گذرانده‌اند و دارای گواهینامه پایانی باشند در بخش‌های تخصصی و کارگری فازهای پارس جنوبی در اولویت جذب و استخدام قرار دارند.

وی گفت: همچنین نیاز است به صورت مستمر توانمندسازی و آماده سازی متقاضیان استخدام در پارس جنوبی در دستور کار سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر قرار گیرد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader