true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار دشتیدشتستان بزرگ: فرماندار دشتی با بیان اینکه مردم دغدغه تامین میوه شب عید را نداشته باشند، گفت: مدیران از هم اکنون اقلام مورد نیاز مردم را در ایام نوروز تامین کنند.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از مهر؛ عبدالله نادری صبح چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دشتی اظهار داشت: هر چه قدر به پایان سال نزدیک می شویم مردم نیز برای تامین اقلام مورد نیاز خود بیشتر به بازار مراجعه می کنند که باید از هم اکنون تمهیدات لازم اتخاذ شود.

وی افزود: کمبودهای بازار از هم اکنون احصاء و نسبت به رفع آن اقدام شود و اگر کمبودی درایام نوروز در بازار احساس شد از هیچ مدیری قابل قبول نیست.

 فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه در ایام نوروز باید رضایت مندی مردم را جلب کنیم، خاطر نشان کرد: مردم دشتی دغدغه تامین میوه شب عید را نداشته باشند.

نادری بر ضرورت تشدید نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: در راستای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها نظارت بر بازار بویژه در ایام نوروز تشدید شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی هر چه زودتر عاملین شناسایی و نسبت به معرفی آن به استان جهت دریافت سهمیه تخم مرغ اقدام کنند.

ماشین های مسافربری در خورموج ساماندهی شود

عبدالله نادری فرماندار دشتی صبح چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان دشتی اظهار داشت: شورای ترافیک از جایگاه قانونی برخوردار است و مصوبات آن نیز قانونی و لازم الاجرا است و شهرداران باید بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات اقدامات ترافیکی خود را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز در راستای کنترل ترافیک در سطح شهرستان شهرداران همکاری لازم را پلیس راهور و پلیس راه داشته باشند.

نادری بیان کرد: برخی از پروژه‌هایی که توسط شهرداری‌ها انجام شده ولی هنوز پایه‌های برق جابجا نشده‌اند که با توجه به خسارت زیادی که برای شهروندان دارد می‌طلبد هر چه زوتر این پایه‌ها جابجا شوند.

وی همچنین از راهداری شهرستان خواست با توجه به ماموریت محوله این اداره نقاطی که ضرورت دارد علائم رانندگی و خط کشی ایجاد شود سریعا با همکاری پلیس راه اقدام کنند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader