true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 دشتستان بزرگ- ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: استارت کار ما برای موفقیت زده شده و امیدوارم دفعه بعد هم درباره ی مدالی که گرفتیم صحبت کنم.

به گزارش  دشتستان بزرگ– علی پاکدامن در گفتگو با ایسنا، درباره ی نایب قهرمانی شمشیربازی سابر ایران در جام جهانی ایتالیا بیان کرد: خدا را شکر که ششمیربازی دوباره توانست یک موفقیت خوب را تکرار کند. امتیازی که در این مسابقه کسب کردیم به ما در رنکینگ و سپس در مسابقات کسب سهمیه المپیک خیلی کمک می‌کند. امیدوارم سال آینده هم که صحبت می‌کنیم در مورد مدالی باشد که گرفته‌ایم و دست پر از مسابقات برگشته باشیم.

پاکدامن در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد تیم سابر استارت موفقیت دوباره خود را از جام جهانی ایتالیا زد، گفت: بله. استارت کار ما زده شده است. به هر حال هر مسابقه‌ای بالا و پایین دارد، چون هم تیم‌ها خوب هستند و هم رقابت نزدیک است. تیم‌های خوب، هم و غم خود را روی این گذاشته‌اند تا در بخش تیمی سهمیه المپیک بگیرند و این مسئله کار ما را دشوارتر می‌کند. اما ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و اردوهای منسجمی داشتیم و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم.

او در مورد تأثیر این مدال بر روی روحیه تیم برای حضور در مسابقات بعدی تصریح کرد: هر موقع ما در مسابقه نتیجه می‌گیریم با روحیه مضاعف در مسابقه بعدی شرکت می‌کنیم و خدا را شکر این مدال هم باعث می‌شود با روحیه بالاتری در مسابقه بعدی شرکت کنیم.

پاکدامن افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم دل مردم، جامعه ورزش و کسانی که برای ما زحمت می کشند و دلسوز هستند و می‌خواهند ورزشکاران موفق باشند را شاد کنیم و امیدوارم شمشیربازی بتواند این را محقق کند.

ملی پوش شمشیربازی ایران در پایان گفت: مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم و امیدوارم سال ۹۸، سال خوب، سرشار از سلامتی و جیب پر پول برای مردم باشد. گوشت و دلار و یورو هم ارزان و شرایط اقتصادی هم خوب شود. از مربی خوبم، پدر و مادر و همسرم که همیشه من را کمک کردند تشکر می‌کنم.

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader