true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ-سرپرست فدراسیون هندبال می‌گوید که از موجودی حساب فدراسیون هندبال خبر ندارد.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از ایسنا، در حالی که روز گذشته حسن پروانه یکی از پیشکسوتان هندبال مطرح کرد که شنیده است زمانی که رحیمی از فدراسیون رفته حساب فدراسیون ۴۵ هزار دلار و یک میلیارد و چهارصد و خورده‌ای موجودی داشته، رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هندبال در واکنش به این موضوع گفت: من به این موضوع پاسخ نمی‌دهم. او از کجا می‌داند که این پول در فدراسیون بوده، مگر او در فدراسیون است. این حرف کذب محض است. اصلاً چنین چیزی نیست و من از این موجودی خبر ندارم، شاید هم بوده من خبر ندارم.

وی در ادامه در خصوص سفر برون مرزی انجام شده در دوره سرپرستی اش و هزینه آن گفت: بله تنها سفر تیم ملی دختران به قهرمانی آسیا ژاپن بود که بودجه از خود فدراسیون تأمین شد.

دولو در مورد هیأت‌های استانی که نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون حضور داشته باشند نیز گفت: در حال حاضر انتخابات ۷ هیأت استانی باقی مانده که شنبه آینده انتخابات هیأت استانی زنجان را انجام می‌دهیم و ۶ هیأت استانی باقی می‌ماند. این ۶ هیأت هم به این سبب که هنوز جواب استعلام هایشان نیامده برگزار نشده است. قزوین و کرمانشاه از جمله هیأت هایی بودند که رؤسای آن‌ها استعفا دادند.

به گزارش ایسنا، انتخابات فدراسیون هندبال قرار است ۲۰ اسفند ماه برگزار شود اما در مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۶ رئیس هیأت استانی که هنوز انتخاباتشان برگزار نشده غیبت خواهند داشت. قزوین، کرمانشاه، همدان، سمنان، تهران و گیلان ۶ استانی هستند که انتخابات آن‌ها انجام نشده و رؤسای آن‌ها نمی‌توانند در مجمع انتخاباتی حضور داشته باشند.

 

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader