true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

  دشتستان بزرگ: بارش باران که از یکشنبه شب در استان بوشهر آغاز شده بود، دیروز و دیشب شدت گرفت و باعث آبگرفتگی معابر در بسیاری از مناطق شد.

http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1396/9/1/1610733_970.jpgدشتستان بزرگ: بارش باران که از یکشنبه شب در استان بوشهر آغاز شده بود، دیروز و دیشب شدت گرفت و باعث آبگرفتگی معابر در بسیاری از مناطق شد.

به گزارش «دشتستان بزرگ» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ باران که همراه با رعدوبرق فراوان و وزش باد شدید بود، همه نقاط استان را در برگرفت اما منطق نیمه شمالی سهم بیشتری از بارش‌ها داشتند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در میان ایستگاه‌های هواشناسی، روستای حسین زائری در شهرستان دشتی با ۷۴ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته اما در میان شهرها، بوشهر با ۵۸ میلیمتر رکورددار بارندگی بوده است.

زهرا راستگو افزود: خارگ با ۵۱ و اهرم با ۴۵ میلیمتر باران پس از بوشهر قرار دارند و عسلویه نیز با ۱٫۲ میلیمتر کمترین بارندگی را داشته است.

وی ادامه داد: به طور کلی شدت بارش‌ها در نیمه شمالی استان بوده است.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: بارش‎ها امروز و فردا هم ادامه می‌یابد و بیشترین بارندگی در شهرستان‌های دشتستان، دشتی، تنگستان، جم، دیر و عسلویه رخ می‌دهد.

راستگو گفت: البته نقشه‌ها نشان می‌دهد روز جمعه نیز بارش‌هایی در جنوب استان خواهیم داشت.

وی افزود: مانند دیروز، بارش‌ها با وزش باد شدید، تگرگ و رعدوبرق همراه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از پنجشنبه تا شنبه دما کاهش می‌یابد و جمعه کاهش دما محسوس خواهد بود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader