true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

دشتستان بزرگ – نایب قهرمان پارالمپیک و جهان و قهرمان پاراآسیایی می‌گوید: آیا مسئولان و دولت‌مردان حاضر هستند چند ماه حقوق نگیرند تا به کشور کمک کنند؟

 به گزارش دشتستان بزرگ – سجاد محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ما برای عزت و سربلندی مملکت و بالا بردن پرچم کشورمان تلاش می‌کنیم و انتظار داریم متولیان نیز از ما حمایت کنند.

وی ادامه داد: دولت‌مردان وظیفه دارند شرایط را برای زندگی مردم فراهم کنند، ما ورزشکاران هم که تکلیف‌مان مشخص است و هر کس در حوزه خودش وظایفی دارد اما اینکه در جنگ اقتصادی فقط ورزشکاران باید رعایت کنند کمی عجیب است.

محمدیان تأکید کرد: آیا مسئولان حاضر هستند چند ماه حقوق نگیرند تا به کشور کمک کنند؟ آیا بخشی از درآمدشان را برای جنگ اقتصادی می‌بخشند؟!

این ورزشکار لرستانی یادآور شد: بنده با دو بچه، ماهیانه از صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان ۴۳۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم و اگر پاداش بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک نباشد به هیچ عنوان نمی‌توانم ورزش را ادامه بدهم.

وی بیان کرد: ورزشکار نباید دغدغه داشته باشد تا با فراغ بال به اهدافش برسد اما اینکه برخی مسئولان از مدال‌آوران حمایت نمی‌کنند، ما را دلسرد می‌کند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader