true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: به دنبال تقویت کادر فنی با حضور روانشناس و تغذیه هستیم تا بتوانیم تیم خوبی را برای مسابقات جهانی هلند آماده کنیم.

به گزارش دشتستان بزرگ- مجید میر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم ریکرو زنان و مردان پس از سپری کردن ۴ مرحله اردوی آمادگی و حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بنگلادش اظهار کرد: تیم ریکرو زنان و مردان را وقتی بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا دریافت کردم همانند مزرعه آفت‌زده‌ای بود که رکوردها بشدت کاهش پیدا کرده بود و نیاز داشت که دوباره احیا شود. بعد از ۴ مرحله اردوی آمادگی و شرکت در بازهای همبستگی کشورهای اسلامی تقریباً می‌توانم بگویم به آن چیزی که انتظار داشتم رسیدم و شرایط از نظر رکوردی راضی‌کننده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای اردوی بعدی که از هفته آینده آغاز می‌شود، تغییراتی در ترکیب تیم خواهید داشت یا خیر؟ گفت: ۹۰ درصد از نفرات اعزامی به بنگلادش به اردوی بعدی دعوت خواهند شد و همچنین از ۳ کماندار نوجوان و جوان نیز کنار آنها استفاده خواهیم کرد تا در نهایت نفرات اعزامی به جهانی هلند را در پایان اردو مشخص کنیم.

سرمربی تیم ملی ریکرو همچنین پیرامون این پرسش که آیا زهرا نعمتی نیز به ترکیب تیم ریکرو زنان اضافه می‌شود یا خیر؟ افزود: طبق رکوردگیری که در کیش از زهرا نعمتی داشتم، رکوردهایی که به ثبت رساند بالا و راضی کننده بود و قطعاً حضور وی در تقویت تیم ریکرو زنان برای کسب سهمیه در مسابقات جهانی هلند بسیار مؤثر خواهد بود.

میررحیمی در ادامه با اشاره به افزایش رکورد شیوا شجاع مهر در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: رکوردی که شجاع مهر در بنگلادش به ثبت رساند ۶۳۵ بود که نسبت به گذشته ۶۵ نمره افزایش رکورد بود و پیشرفت قابل توجهی داشت. من تیم ریکرو زنان و مردان را در شرایطی دریافت کردم که واقعاً از هم پاشیده و رکوردها بسیار پایین بود، در طی ۴ مرحله اردوی آماده‌سازی توانستم دوباره این تیم را احیا کنم و به شرایط ایده‌آلی برسانم. سعی من بر این است که نواقص و کاستی‌هایی که این تیم از نظر بدنی، تکنیکی، تاکتیکی در گذشته داشت، برطرف کنم و تیم خوبی را برای جهانی هلند آماده کنم.

وی در پایان با اشاره به تقویت کادر فنی و حضور روانشناس، متخصص تغذیه، پزشک و… کنار تیم خاطرنشان کرد: وضعیت تیم ریکرو به حدی بد بود که امکان اعزام به هیچ تدارکات برون مرزی وجود نداشت و تنها رقابتی که می‌توانستیم وضعیت تیم را مورد ارزیابی قرار دهیم بنگلادش بود. البته انتظار من از این تیم بالاست و باید بهتر از این‌ها عمل کنند. بنابراین برای تقویت کادر فنی سعی داریم در اردوی بعدی به جز تکنیک و تاکتیک، بیشترین تمرکز را روی بحث بدنسازی، روانشناسی، تغذیه و.. نیز قرار دهیم تا به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader