true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

دشتستان بزرگ- ملی پوش شمشیربازی ایران پس از نایب قهرمانی در جام جهانی ایتالیا گفت: ششمیربازی تا الان نشان داده همیشه شگفتی‌ساز بوده و هر چقدر بیشتر به آن اعتماد شود، مطمئن باشید جواب خوبی می‌دهد.

به گزارش دشتستان بزرگ- محمد رهبری در گفت و گو با ایسنا درباره نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در جام جهانی ایتالیا بیان کرد: این مدال بخشی از راه ما است و ما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در وهله اول سهمیه تیمی المپیک ۲۰۲۰ را بگیریم و بعد مدال خوبی را در المپیک به دست آوریم. به شمشیر بازی هر چقدر بیشتر اعتماد شود و امکانات بیشتری در اختیارش بگذارند مطمئن باشند که جواب خوبی می‌گیرند. شمشیربازی تا الان نشان داده همیشه شگفتی‌ساز بوده و انشاالله در المپیک ۲۰۲۰ هم یک شگفتی بزرگ خلق می‌کند.

او با اشاره به نتایج مسابقات قبل از جام جهانی ایتالیا گفت: از آنجا که در دوران بدنسازی بودیم نتوانستیم در چند مسابقه قبلی نتیجه خوبی بگیریم اما دیگر بدن‌هایمان از حالت بدنسازی در آمده است. از لحاظ آمادگی جسمانی و آمادگی تخصصی شمشیربازی به بالاترین حد رسیده‌ایم.

رهبری در مورد تأثیر این مدال در روحیه تیم برای مسابقه بعدی تاکید کرد: این مدال ما را خیلی خوشحال کرد و سال ۹۷ را با مدال به پایان رساندیم. این مدال باعث شد روحیه ما مضاعف شود و انرژی بگیریم و مطمئن باشید خبرهای خوب در راه است و همه مسابقات با خبرهای خوب به پایان می‌رسانیم.

ملی پوش ایران در پایان گفت: تشکر ویژه از آقایان فخری و چراغی و روانشناس‌مان آقای قاضی عسگر دارم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader