true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان در حالی امروز به مصاف حریفان خود می‌روند که با یک اختلاف امتیاز به دنبال تداوم و کسب صدرنشینی در لیگ دسته یک هستند.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از ایسنا، هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک امروز با انجام هفت بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها شاهین شهرداری بوشهر میهمان نود ارومیه است و گل گهر سیرجان به مصاف کارون اروند خرمشهر می‌رود.

گل گهر سیرجان در در حال حاضر با ۴۳ امتیاز صدرنشین است و برای بقا در صدرنشینی به سه امتیاز این مسابقه احتیاج دارد. شاگردان وینگو بگوویچ که در ورزشگاه شماره دو آزادی تمرینات خود را پیگیری کرده بودند، با حضور عادل فردوسی پور در تمرینات خود مواجه شده بودند. فردوسی پور در جمع بازیکنان این تیم گفت که گل گهر سیرجان پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد و این مساله شاید برای تیم گل گهر انگیزه خوبی باشد تا در ادامه راه بتوانند نتایج بهتری را کسب کنند. در مقابل تیم کارون اروند خرمشهربا ۲۲ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارد و باید برای بقا در لیگ تلاش خود را انجام دهد و در بازی‌های باقی مانده بتواند امتیازات لازم را کسب کند.

در بازی دیگر مهم امروز تیم شاهین بوشهر به مصاف نود ارومیه خواهد رفت. شاگردان عبدالله ویسی که در شرایط خوبی به سر می‌برند و با ۴۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند. آنها در صورت تزلزل گل گهر و پیروزی برابر نود ارومیه می‌توانند صدر جدول را از آن خود کنند. نود ارومیه هم در وضعیت خوبی قرار ندارد و با ۲۳ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد و باید دید وحید بیاتلو می‌تواند تیمش را در لیگ یک ماندگار کند یا خیر.

در این هفته شهرداری ماهشهر و مس کرمان بازی نخواهند داشت و استراحت خواهند کرد.

برنامه هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک به شرح زیر است:

کارون اروند خرمشهر – گل گهر سیرجان ساعت ۱۴:۴۵

ملوان – شهرداری تبریز ساعت ۱۴:۴۵

سرخ پوشان پاکدشت – بادران تهران ساعت ۱۴:۴۵

مس رفسنجان – فجر سپاسی ساعت ۱۴:۴۵

خونه به خونه – آلومینیوم اراک ساعت ۱۴:۴۵

قشقایی شیراز – گل ریحان البرز ساعت ۱۴:۴۵

نود ارومیه – شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۱۴:۴۵

 

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader