true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

https://media.mehrnews.com/d/2017/10/16/4/2605931.jpgدشتستان بزرگ: معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: زندانیان بوشهری آموزش‌های سوادآموزی می‌بینند.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از مهر؛غلامرضا دانش فر صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان زندان‌های استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه سوادآموزی در بین اقشار مختلف در استان بوشهر تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: آموزش سوادآموزی در زندان‌ها به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در دستور کار است و با همراهی و مشارکت صورت گرفته شاهد استقبال خوبی از سوی برنامه‌های سواد آموزی در زندان‌های استان هستیم.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: در کلاس‌های سوادآموزی که امسال در زندان‌های استان برگزار شد ۸۱ نفر مشغول به تحصیل و یادگیری شدند.

وی ادامه داد: زندانیان در مرکز یادگیری محلی زندان مرکزی بوشهر در قالب کلاس‌های مختلف از جمله آموزش کلاسی، خودآموز و آموزش فرد به فرد آموزش می‌بینند.

دانش‌فر از تولید محتوای خاص آموزشی برای زندانیان خبر داد و افزود: هماهنگی و همکاری خوبی بین آموزش و پرورش و اداره زندان‌ها برای ارائه آموزش سوادآموزی و تحصیل زندانیان فراهم شده است.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از دیگر اقدامات می‌توان به ایجاد حلقه‌های کتابخوانی و تامین کتب مورد نیاز زندانیان بی‌سواد اشاره کرد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader