true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان بوشهر گفت: راه‌های استان در دولت سیزدهم به کارگاه سازندگی مبدل شده به گونه ای که فقط در دشتستان اکنون پنج هزار میلیارد ریال طرح راهداری فعال است.

به گزارش دشتستان بزرگ ؛ عبدالکریم اخترشناس در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از طرح‌های شاخص راهداری دشتستان اظهار کرد: ۱۲ طرح در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجراست.

وی افزود: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان بوشهر تصریح کرد: بخشی از طرح‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای به خصوص مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

محمدهادی رستمیان اظهار کرد: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده و با حمایت از این اداره کل، در زمینه تسریع طرح‌های راهداری تلاش خواهد شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader