true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: امیدوارم در جریان سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر زمینه حمایت ویژه از تیم فوتبال پارس جنوبی جم فراهم شود.

به گزارش دشتستان بزرگ  به نقل از ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با ماشین سازی تبریز افزود: از هواداران ‌مان نیز درخواست کردم که به دیدار رئیس ‌جمهوری بروند چرا که باتوجه به قانون مصوبه مجلس دست مسئولان برای کمک به تیم بسته است.
وی بیان کرد: با این حال امیدوارم رئیس‌ جمهوری نگاه ویژه‌ای به تیم پارس جنوبی داشته باشد چون این تیم می‌تواند در سطح استان از لحاظ‌‌ فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار باشد.
تارتار ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود تا به طور کلی مشکلات باشگاه حل شود چرا که این تیم باید در سطح اول فوتبال بماند.
وی یادآورشد: درست است که امسال تیم پارس جنوبی در لیگ ماندنی است اما با این وضعیت سال های بعد دچار مشکل می شود.
تارتار در ارتباط با بازی تیمش با ماشین سازی تبریز نیز گفت: فردا یک بازی بسیار مهم را در پیش داریم و ارزشش بیشتر از ۳ امتیاز است که با احترام به تیم خوب ماشین سازی هر طور شده باید برنده این بازی باشیم.
وی افزود: ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی است و در ضدحملات و ضربات ایستگاهی می‌تواند ما را دچار مشکل کند ولی با این وجود در طول هفته بخوبی روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم.
تارتار درباره غایبان تیمش در دیدار فردا نیز تصریح کرد: ما همچنان محمد فتاحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و همچنین دو سه بازیکن دیگرمان دچار آسیب‌دیدگی جزیی هستند که امیدواریم برای بازی فردا آماده شوند.
وی در ادامه با اشاره به رایگان بودن دیدار فردای پارس جنوبی مقابل ماشین‌سازی گفت: از هوادارن انتظار دارم با حضور پرشور خود زمینه پیروزی تیم را فراهم کنند.
تارتار در ارتباط با داوری این بازی نیز گفت: پارس جنوبی جم طی چهار هفته گذشته از اشتباه های داوری متضرر شده ولی اکنون داور فردا کرمانشاهی است که داور با تجربه ‌ای است هر چند که ما از او خاطرات خوبی نداریم و از قضاوتش ضربه خورده‌ایم.
این بازی ساعت ۱۷:۴۵ فردا (جمعه) در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می‌شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader