true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

https://media.mehrnews.com/d/2018/01/01/4/2678767.jpgدشتستان بزرگ: دومین روز از سومین جشنواره تئاتر فجر بخش استانی(سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر) با اجرای نمایش «موسیو ابراهیم» به پایان رسید.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛ نمایش «موسیو ابراهیم» اثر علیرضا کوشک جلالی در پلاتو استاد صغیری مجموعه تئاتر شهر در دو سانس به روی صحنه رفت.

فضل الله عمرانی و پژمان برزگر به عنوان بازیگران و آیدین قشقاقی طراح پوستر و بروشور، مهرداد تقوی و سید فرشاد هاشمی دستیاران کارگردان، مهرداد تقوی اجرای دکور، آناهیتا درگاهی مدیر صحنه، رضا پژوهش تصویربرداری و ساخت تیزر، مصطفی پیر هادی عکاس و سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای از دیگر عوامل این نمایش هستند.

داستان این نمایش براساس یک قصه لطیف و زیبا نوشته شده که در اصل قصه یا به عبارتی افسانه‌ای در رابطه با دوستی بین یک جوان بدشانس و یک مرد پیر است.

علیرضا کوشک جلالی کارگردان تئاتر ایران و آلمان و عضو کانون کارگردانان آلمان و ایران است که از سال ١٩٨۶ در آلمان به عنوان نویسنده و کارگردان مشغول کار است وی در سال ١٣٩٣ از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدرک درجه یک هنری را دریافت کرد.

سومین جشنواره تئاتر فجر بخش استانی از ١۶ الی ٢١ ماه جاری در استان بوشهر در حال برگزاری است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader