true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آ​غاز سی و هشتمین مجمع شورای المپیک آسیا با حضور نمایندگان ایران

 دشتستان بزرگ – سی و هشتمین محمع عمومی شورای المپیک آسیا (OCA) صبح امروز و با سخنرانی شیخ احمد رسماً آغاز بکار کرد.

به گزارش  دشتستان بزرگ و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سی و هشتمین محمع عمومی شورای المپیک آسیا (OCA) که مهمترین دستور جلسه آن برپایی انتخابات هیأت اجرایی و رؤسای کمیته‌های مختلف شورای المپیک آسیا می‌باشد از صبح امروز یکشنبه و با سخنرانی شیخ احمد الفهد الصباح رئیس OCA در سالن اجتماعات هتل اینترکنتینتال شهر بانکوک آغاز بکار کرد.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی عضو هیأت اجرایی، نصرالله سجادی مشاور رئیس و سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو و عاطفه اسلامیان مدیر واحد روابط بین الملل نمایندگان ایران در این شورا هستند.

شیخ احمد ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از کمیته ملی المپیک تایلند بواسطه میزبانی این نشست به بازی‌های برگزار شده بین مجمع قبل و سی و هشتمین مجمع اشاره کرد و گفت: رویدادهای بسیاری را تجربه کردیم که مهمترین آن بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بود که توانست در محیطی شاد و انرژیک خانواده ورزشی آسیا را گرد هم جمع کند.

وی یادآور شد: روح و هدف ورزش و بازی‌ها چیزی جز این نیست و همه ما باید دست در دست هم برای جامه عمل پوشاندن به شعار المپیک و بازی‌ها قدم برداریم.

بعد از صحبت‌های شیخ احمد نواب رئیس منطقه‌ای گزارشی را از فعالیت‌های خود در ذون‌های شرق، جنوب شرق، غرب، جنوب و آسیای میانه ارائه دادند.

گزارش نمایندگان ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از روند میزبانی و برگزاری این دوره از پیکارها، گزارش کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ از روند آماده سازی سالن‌ها و اقدامات صورت گرفته، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ آیچی-ناگویا، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و ارائه گزارش عملکرد آنوک از دیگر برنامه‌های سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا می‌باشد.

این مجمع عصر امروز و با برگزاری انتخابات هیأت اجرایی و رؤسای کمیته‌های مختلف شورای المپیک آسیا به پایان خواهد رسید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader