true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با صدور پیامی سالروز حماسه ۹ دی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، در متن پیام غلامرضا حشمتی آمده است: ۹ دی سالروز بزرگداشت میثاق امت با ولایت است.
دشمنان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و بویژه در سالیان اخیر تهاجم های مختلف سخت و نرم علیه نظام جمهوری اسلامی سازماندهی کردند اما در هر کدام از این تهاجمات با رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب و ولایت مداری مردم نجیب با شکستی مفتضانه روبرو شدند.
حادثه ۹ دی بار دیگر اثبات کرد تا زمانی که مردم در سایه ولایت و رهبری باشند هیچ دشمنی توان مقابله و توطئه علیه ایران اسلامی را ندارد.
در این روز مردم قهرمان و همیشه در صحنه استان بوشهر نیز همانند سایر صحنه های مهم و حساس حضوری معنی دار در حماسه ۹ دی به ثبت رسانده و مشت محکمی بر دهان بدخواهان این ملت زدند.
بدون تردید مردم دارالحماسه و ولایت مدار استان بوشهر در سالروز میثاق امت با ولایت بار دیگر و همزمان با ایام سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و سردار و هم رزم شهیدش سید رضا رضی موسوی سردار محبوب جبهه مقاومت برگ زرین دیگری را از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زده و با آرمان های شهدا و امامین انقلاب تجدید بیعتی دوباره خواهند کرد.
کارکنان خدوم صنعت برق در استان بوشهر نیز پابه پای ملت، در بزنگاه های حساسی همواره پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب بوده و امسال نیز همزمان با ۹ دی پررنگ تر و با شکوه تر از سال های قبل عزم و اراده ملت در حمایت از نظام اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader