true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بوشهر خبر داد.

به‌گزارش دشتستان بزرگ، سردار حیدر سوسنی بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران گشت انتظامی یگان امداد شهرستان بوشهر حین کنترل محور ورودی شهر بوشهر به ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر با شگرد‌های خاص پلیسی در یک عملیات منسجم هر ۳ موتورسیکلت را به صورت همزمان توقیف و به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی با بیان این که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت‌های توقیفی، قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است، اضافه کرد: کارشناسان پلیس ارزش این موتورسیکلت‌ها را ۲۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به این‌که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و به همراه افراد متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، بر نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اقتصاد و تولیدات داخلی کشور اشاره و تاکید کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader