true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: ماموران این فرماندهی در۹ ماهه امسال بدلیل تخلف رانندگان تعداد ۱۳ هزارو۶۱۱ خودرو اعمال قانون کردند.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ سرهنگ محمد صادقی اظهار کرد : پلیس راهور استان در این مدت، تعداد چهار هزار و۹۶۹ وسیله نقلیه دارای چراغ‌های زنون و خیره کننده و همچنین تعداد هشت هزار و ۶۴۲ دستگاه وسیله نقلیه به علت نداشتن و یا نقص در سامانه روشنایی شناسایی و توسط همکاران اعمال قانون شدند.

وی افزود: در راستای ماموریت‌های پلیس راهور و با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه با چراغ‌های زنون و خیره کننده و یا دارای نقص در سامانه روشنایی، با اجرای طرح‌های کنترلی، شناسایی و برخورد با تخلفات رانندگی در سطح معابر شهری استان بوشهر انجام شد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر یادآور شد: با استناد به موادی از قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و همچنین آئین نامه مربوطه، مالکان و رانندگان خودروها به دلیل تامین روشنایی در سطح معابر نباید که از نورهای خیره کننده استفاده کنند و در صورت نقص در سامانه روشنایی، راننده مسئولیت دارد و باید در کوتاه‌ترین زمان این نقیصه را مرتفع کند و از هر گونه تاخیر در رویت برای خود و دیگران در رانندگی اجتناب کنند.

صادقی ادامه داد: رانندگان ملزم به اجرای قانون و مقررات رانندگی هستند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader