true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس آگاهی شهرستان دشتستان از متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای فروش خودروهای سرقتی در برازجان خبر داد.

منهدم شدن باند حرفه‌ای فروش خودروهای سرقتی در برازجانبه گزارش دشتستان بزرگ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار حیدر عباس‌زاده صبح امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های نوروزی در دشتستان از ارتقاء امنیت در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: پلیس با تلاش شبانه‌روزی و با مشارکت همه جانبه مردم امنیت و احساس امنیت در استان بوشهر را افزایش داده است.
وی با اشاره به کاهش جرائم خشن در استان بوشهر از انهدام باند سارقان حرفه‌ای فروش خودروهای سرقتی در برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان از اول اسفندماه ۹۵ همزمان با آغاز طرح ویژه نظارت بر بنگاه‌های خرید و فروش خودرو ، اقدامات مجرمانه یک باند حرفه‌ای سند نمره و فروش خودرو را شناسایی کردند.
رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه این باند خودروهای سرقتی از استان‌های مرکزی به برازجان منتقل می‌کردند تصریح کرد: افراد این باند خودروهای مختلف را از استان تهران، مرکزی و شمالی سرقت و به شهر برازجان منتقل می‌کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از جعل اسناد خودروهای سرقتی برای فروش خبرداد و افزود: اعضاء باند سارقان خودروها با استفاده از اسناد و مدارک اصیل و حک مشخصات بر روی خودروهای سرقتی با اسناد و مدارک جدید پس از انعقاد قولنامه ، خودروها را دقیقا برابر قیمت بازار به متقاضیان می‌فروختند.
عباس‌زاده با بیان اینکه تلاش هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان منجر به شناسایی و دستگیری ۴نفر از اعضاء این باند شده است خاطرنشان کرد:  تاکنون ۱۲ دستگاه خودرو سرقتی از این باند کشف شده و تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط و خودروهای سرقتی دیگر ادامه دارد.
وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی ، دقت و هوشیاری در انجام معاملات به خریداران خودرو توصیه کرد: قبل از خرید خودرو استعلامات لازم را انجام داده سپس در نمایندگی‌های معتبر نسبت به انجام معامله اقدام کنند تا گرفتار افراد فرصت طلب و سودجو نشوند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader