true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: رئیس‌جمهور جدید آمریکا امروز، در تازه‌ترین اظهارات ایران‌ستیزانه خود، گفت: مادامی‌که مسئله ایران حل نشود، به اعمال فشار بر این کشور ادامه خواهیم داد.

لفاظی جدید ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش دشتستان بزرگ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین،‌ «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، در نشست خبری امروز (پنج‌شنبه) کاخ سفید، با تکرار اظهارات ضدایرانی خود، گفت: ایران بزرگترین دولت حامی تروریسم است و  مادامی‌که مسئله ایران حل نشود، به اعمال فشار بر این کشور ادامه خواهیم داد.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش درخصوص ایران، گفت: قرار نیست بگویم درباره ایران چه می کنیم؛ زیرا آنها نباید بدانند و شما نیز در نهایت از سوال کردن خسته می شوید. البته من کارهایی خواهم کرد ولی قرار نیست به شما بگویم.
ترامپ در ادامه افزود: وارث هرج و مرجی در داخل و خارج آمریکا هستم.

وی در این نشست خبری بار دیگر با حمله به رسانه‌های آمریکا، آنها را به دروغ‌پراکنی متهم کرد و این نشست هم صحنه درگیری ترامپ با اصحاب رسانه بود.
در بخش سوال و جواب با خبرنگاران، خبرنگار سی‌ان‌ان تلاش می کرد سوال خود را بپرسد و از وی به خاطر به کار بردن اصطلاح «اخبار جعلی» توضیح بخواهد؛ ترامپ بعد از آنکه چند بار از وی خواست بنشیند در میانه سوال وی گفت: «من اصطلاح اخبار جعلی را عوض می کنم و آن را اخبار خیلی جعلی می گذارم.»
به کار گیری این اصطلاح ترامپ با خنده حضار و خبرنگار سی‌ان‌ان روبرو شد و این خبرنگار گفت: «این اخبار واقعی هستند آقای رئیس جمهور؛ واقعی هستند.» ترامپ نیز در واکنش، گفت: مردم دیگر به شماها اعتماد ندارند. اینکه می خواهید کاری در این خصوص انجام بدهید یا نه من نمی دانم، ولی آنها دیگر به شما اعتماد ندارند. اگر شما رو راست باشید، من بزرگترین حامی شما می شوم.
رع/

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader