true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
دشتستان بزرگ: رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از فعالیت ۲۹۹ موسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از تسنیم؛ عبدالحسین ناصری ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شد اظهار داشت: در استان بوشهر بیش از ۲۹۹ موسسه و خانه قرآن شهری و روستایی ثبت شده در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهربیان کرد: از مجموع این ۲۹۹ تشکل، ۴۰ موسسه فرهنگی قرآن و عترت، ۷۰ خانه قرآن شهری و ۱۸۹ خانه قرآن روستایی هستند.

وی گفت: چشم انداز ترسیم شده اداره امور قرآنی استان برای توسعه کمی تشکل‌های قرآنی در سال ۹۵ دستیابی به ۳۲۰ تشکل قرآنی بود که در این زمینه ضمن رسیدن به آمار ۲۹۹ تشکل بیش از ۳۰ فعال قرآنی مستعد برای تاسیس خانه قرآن نیز در نقاط مختلف استان شناسایی شد که در صورت موافقت سازمان دارالقرآن الکریم فرایند ثبت و صدور مجوز فعالت آنان انجام می‌شود.

ناصری تاکید کرد: از ابتدای سال ۹۶ بنا بر تصمیم سازمان دارالقرآن الکریم مقرر شده که صدور مجوز خانه‌های قرآنی همانند موسسات فرهنگی قرآن و عترت از طریق سامانه متمرکز این سازمان انجام شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader