true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرایی شدن طرح تقویت آبرسانی به روستاهای ساحلی بوشهر خبر داد و گفت: برای طرح‌های آبرسانی به این روستاها ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای اتمام طرح نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش دشتستان بزرگ، ابوالحسن عالی در بررسی روند طرح‌های آبرسانی در روستاهای هلیله و بندرگاه در نوار ساحلی بوشهر با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح خط انتقال از آب‌شیرین‌کن به روستاهای ساحلی اغاز شده است اظهار داشت: در اجرا طرح خط انتقال از آب‌شیرین‌کن تا تأسیسات و خطوط انتقال روستاهای هلیله و بندرگاه و احداث مخزن با ظرفیت یک‌هزار متر مکعب، ایستگاه پمپاژ و تأسیسات کلر زنی این روستاها ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی طول خط انتقال از آب‌شیرین‌کن تا تأسیسات آب روستاهای هلیله و بندرگاه را پنج هزار و ۲۰۰ متر با لوله قطر ۲۰۰ میلیمتر دانست و بیان کرد: این طرح تکمیل شده و در طرح آبرسانی به روستاهای هلیله و بندرگاه مخزن ذخیره آب با ظرفیت یک‌هزار متر مکعب به همراه ساختمان برق و تأسیسات کلرزنی و ساختمان دیزل به همراه محوطه سازی و ایستگاه پمپاژ در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: تاکنون برای طرح‌های آبرسانی روستاهای یاد شده ۲۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته و برای اتمام طرح نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عالی عنوان کرد: انتظار می رود با تکمیل این طرح وضعیت تامین آب شرب روستاهای هلیله و بندرگاه به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت تولید آب از تأسیسات آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر افزوده می‌شود گفت: تا پیش از فصل گرما سال آینده ۳۵ هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آب‌شیرین‌کن‌های این استان افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون تولید آب از تأسیسات آب‌شیرین‌کن ۱۰۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز است افزود: تأسیسات آب‌شیرین‌کن با همکاری بخش خصوصی با شیرین‌سازی آب دریا انجام می‌شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader