true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سلام خسته نباشید
چند وقت پیش دیدم مطلبی توی سایت کار کرده بودید از یه شهروند بوشهری بود که چرا نرخ مصوب برای ماسک و مواد ضد عفونی کننده در بوشهر وجود نداره و چنین اقلامی نرخ های مختلفی دارد، چنین مشکلی در برازجان هم هست، من هم صبر کردم ببینم چه می شود، تا چند روز پیش نرخ ماسک به صورت کشوری ابلاغ شد، اگه اشتباه نکنم نرخی خاص رو براش در نظر گرفتن و اعلام کردند که سراسری و یک نواخت باشد.
الان که نرخ اعلام شده و چهارچوبی برای این مسئله در نظر گرفته شده، باز هم داروخانه ها در برازجان ماسک رو با قیمت گران تر فروخته و فکر می کنم نظارتی نباشد، متاسفانه مردم این قدر مشکل و ناراحتی از وضعیت زندگی با کرونا دارند که در خصوص گران فروشی دقت هم نمی کنند، صنعت و معدن یا چه اداره ای باید بر داروخانه ها و مغازه هایی که ماسک می فروشند نظارت کنند؟ ماسک نیاز مصرفی و روزانه مردم بوده و نباید نظارت بر آن این گونه رها شود، من به داروخانه دار گفتم چرا با اینکه دولت اعلام کرده ماسک ارزان تر است، این نرخ ها اعمال نشده؟ خودم در خبرها خواندم که ارزان تر بود.
دهاروخانه دار هم جواب میده؛ به ما هم گفتند پارچه ماسک گرون تر شده.
واقعا تکلیف چیه؟ داروخانه راست میگه یا نه؟
گرچه نرخی که توسط دولت اعلام شد هم واقعا خیلی بالاتر از نرخ قبلی و اصلی ماسک بود، واقعا همین هم انصاف نبود، تولید ماسک خیلی بیشتر از قبل شده و به وفور در همه جا هست، قیمت آن خیلی بیشتر از زمان قبل از کرونا شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader