true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از نیم بها شدن قیمت بلیت سینما در بوشهر خبر داد.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از تسنیم، معصومه عباسی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ سالن سینما در شهرهای بوشهر و برازجان فعال است، اظهار داشت: فیلم‌های روز کشور در ۲ سینما بوشهر و برازجان اکران می‌شود.

وی از طراحی ساخت سینما جدید در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در راستای نشاط اجتماعی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان و با توجه به فعال بودن فقط یک سینما در بوشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر یک سالن را به سازمان سینمایی کشور معرفی کرده که کارهای آن در مراحل اداری در دست اقدام است.

وی با اشاره به نیم‌بها شدن بلیت سینما در بوشهر، گفت: با اعلام نظر سازمان سینمایی کشور روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته قیمت بلیت سینما نیم بها شد.

عباسی بیان کرد: این طرح به‌صورت آزمایشی بوده که در صورت نفع برای مخاطب و اقتصاد سینما ادامه‌ می‌یابد و در غیر این صورت به شیوه قبل یعنی نیم‌بها بودن یک روز در هفته در سه‌شنبه باز می‌گردد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، افزود: طرح آزمایشی نیم بها شدن دو روز در هفته در استان بوشهر نیز اجرا شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این دو روز با بلیت نیم بها به تماشای فیلم‌های موردنظر بنشینند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader