true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: امام جمعه دشتی گفت: مردم تحت فشار شدید مشکلات معیشتی و گرانی هستند و از دولت مردمی انتظار است این درد کهنه را علاج کند و عوامل گرانی را از بین ببرد.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی زاهد دوست در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خورموج گفت: مردم تحت فشار شدید مشکلات معیشتی و گرانی هستند و از دولت مردمی انتظار است این درد کهنه را علاج کند و عوامل گرانی را از بین ببرد و خیال مردم را راحت کند، طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مشکل گرانی و معیشتی همچون غباری روی موفقیت‌های نظام و دولت نشسته است.

زاهد دوست تصریح کرد: برخی تصمیمات خلق الساعه در آستانه انتخابات دلسرد کننده است و اعمال آنها به صلاح نیست، به عنوان مثال گران شدن نان و برخی اقلام ضروری در این شرایط صلاح نیست، لذا دولت باید جلوی برخی تصمیمات آنی و خلق الساعه در عرصه اقتصادی را بگیرد.

وی گفت: بنده این مشکل را در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری هم مطرح کردم و عرض کردم نکنم دست‌های در کار باشد تا با این تصمیمات آنی بخواهند مردم را از نظام اسلامی و دولت انقلابی دلسرد کنند، البته در این دیدار موارد دیگری هم مطرح شد که اطمینان دارم این موارد با دلسوزی در دولت مردمی پیگیری و دنبال خواهد شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader