true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: امام جمعه بوشهر از مسئولان و متصدیان شرکت‌ها، پیمانکاری‌ها، برخی از مراکز صنعتی خواست حقوق کارگران استان به موقع پرداخت و مجموعه‌های نظارتی با متخلفان به شدت برخورد کنند.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه کارگران از اقشار ضعیف جامعه هستند گفت: اکنون در بسیاری از شرکت‌ها، پیمانکاری‌ها، برخی از مراکز صنعتی حقوق کارگران به‌موقع پرداخت نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی گفت: در شرایطی که تورم و مشکلات معیشتی در جامعه است پرداخت نشدن به‌موقع حقوق کارگران ظلم محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، از مسئولان و متصدیان مجموعه‌های یاد شده خواست حقوق کارگران استان به موقع پرداخت و مجموعه‌های نظارتی نیز ضمن تقویت نظارت‌ها با متخلفان به شدت برخورد کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، ادامه داد: کارگران و نیروی ضعیف جامعه نباید معطل دریافت حقوق پس از این زحمت و خدمات باشد، چراکه این افراد در ابعاد گوناگون مشکلات اقتصادی دارند و نباید حقوق آنان با تاخیر پرداخت شود.

امام جمعه بوشهر، با تأکید بر تسریع در تصویب قانون عفاف و حجاب افزود: از مسئولان مربوطه، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، سران قوا، قرارگاه‌های عفاف و حجاب ملی، استانی و شهرستانی تقاضا می‌شود قانون جدید عفاف و حجاب سریع تصویب شود و تا تصویب آن، قانون فعلی عفاف و حجاب در جامعه اجرایی شود.

وی اضافه کرد: مردم توقع دارند بر اساس امور دینی، ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب در زمینه عفاف و حجاب، از تمامی ناهنجاری‌های هویدا و پنهان با ورود قانونی و جدی جلوگیری شود.

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader