true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهراز آغزا طرح عیدانه کتاب از ۱۵ اسفند در استان برای دوستی بیشتر مردم با یار مهربان خبر داد.

اجرا طرح عیدانه کتاب در استان بوشهربه گزارش دشتستان بزرگ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، آنیتا مظفری بعدازظهر امروز در نشست با کتاب‌داران استان بوشهر از اجرای طرح عیدانه کتاب در این استان  برای دومین سال خبرداد و اظهار داشت: این طرح از پانزدهم اسفند با شعار کتاب عیدی دهیم آغاز شده است.
وی با بیان اینکه طرح عیدانه کتاب تا ۱۵ فروردین ادامه دارد تصریح کرد:  هر فرد می‌تواند با خرید کتاب تا سقف ۱۰۰ هزار تومان ۲۰ درصد تخفیف بگیرد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه پارسال دو کتابفروشی در بوشهر طرح عیدانه کتاب را اجرا کردند خاطر نشان کرد:امسال ۸ کتابفروشی عضو این طرح شدند که سهم شهر بوشهر از این تعداد، چهار کتابفروشی است و در هر یک از شهرهای دیلم، گناوه، عسلویه و کنگان هم یک کتابفروشی در این طرح شرکت کرده‌اند.
مظفری با اشاره به اینکه طرح عیدانه کتاب طرحی ادامه‌دار است تاکید کرد:  پس از آغاز اجرای آن در اسفند سال گذشته، در تابستان و پاییز امسال هم با عنوان طرح‌های تابستانه و پاییزانه کتاب اجرا شد.
وی ابراز امیدواری کرد این طرح در دوستی بیشتر مردم با یار مهربان موثر باشد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader