true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی در محل نمایشگاه‌های بین المللی این استان گشایش یافت.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین اللمللی استان بوشهر عصر سه‌شنبه در این آیین گفت: در نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ۶۷ شرکت در قالب ۴۷ غرفه در حوزه کشتی سازی، تعمیرات کشتی، مهندسی دریایی، تجهیزات لایروبی و خدمات دریایی در حوزه بیمه و بانک حضور دارند.

” حسین نامور ” افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی ظرفیت استان‌ها در حوزه دریا و دریانوردی، انتقال تجارب و تکنولوژی و فراهم سازی زمینه فعالیت در سیاست‌های ۹گانه توسعه دریامحور ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه و میزگردهای آموزشی برای بومی سازی قطعات تحریمی و بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری بنادر از جمله برنامه‌های جانبی نخستین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر است.

نامور یادآور شد: نمایشگاه یاد شده از امروز تا جمعه ۱۵ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای بازدید کنندگان است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز در این آیین گفت: با دریافت مجوز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پردیس مشترک دانشگاه و پارک علم و فناوری خلیج فارس براساس مزیت‌ منطقه‌ای دریا و مسائلی در حوزه انرژی، کشاورزی و زیست محیطی راه اندازی خواهد شد.

“حسن مدرسی “افزود: تعامل دانشگاه و پارک علم و فناوری خلیج فارس در سطح استان بوشهر بدون زمینه رشد و توسعه بیشتر این استان را فراهم می‌کند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader