true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: شهردار برازجان بمناسبت گرامیداشت روز حمل و نقل، ضمن حضور در سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی این شهر، گفت: همه ما باید تمامی همت و تلاش خود را در راستای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان به کار گرفته و موجبات رضایتمندی خدا و شهروندان را فراهم آوریم.

به گزارش دشتستان بزرگ، محمد حسن محمدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه حمل و نقل شهرداری برازجان، اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت سوخت و احتمال افزایش استفاده عموم مردم از وسایل حمل و نقل عمومی، باید زمینه لازم جهت این امر را فراهم آوریم.
شهردار برازجان با بیان اینکه شش ماهه دوم سال، شش ماهه طلایی شهرداری محسوب می شود، عنوان داشت: با همکاری شورا و شهرداری، اقدامات مناسبی در سطح شهر در حال انجام است که امید داریم با اجرای آن، شاهد تحولات مطلوبی در زمینه عمران و زیبایی دومین شهر استان باشیم.


وی با بیان اینکه هنوز در ابتدای راه بوده و باید مسیر زیادی را پیمود تا برازجان را به جایگاه واقعی خود برسانیم، خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های اجرایی در شش ماه طلایی آخر سال، درختکاری، گل کاری و هرس درختان سطح شهر است که این امر به همت سازمان فضای سبز در حال انجام است.
محمدی افزود: در حوزه های خدماتی، نظافت شهری از ارزش بسیاری برخوردار بوده و با توجه به بارندگی های شدید این روزها و گل آلود شدن خیابان های سطح شهر، به همت بیشتر جهت پاکسازی و خدمت رسانی به مردم نیازمندیم.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه عمران و زیباسازی نیز باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا ماه های پایان سال را با بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته و در نهایت با تمامی قدرت به استقبال عید نوروز برویم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader