true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- حسین سوزنده: فرماندار دشتستان اظهار داشت: مصوبات نباید روی زمین باقی مانده و آن لازم الاجرا می باشد، مصوبات را باید برای عملیاتی کردن به جلو برد.

به گزارش دشتستان بزرگ، احمد بنافی در نشست شورای اداری دشتستان افزود: ادارات و دستگاه ها از مصرف برق بی رویه جلوگیری کرده و توسط شبکه برق اطلاع رسانی روزانه برای میزان مصرف انجام شود.

وی ادامه داد: اولین ابلاغ ستاد انتخابات کشور را دریافت و در استان نیز ستاد راه اندازی شده است که اولین اطلاعیه آن را نیز منتشر کردیم.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: روسای دستگاه های اجرایی، از ۱۹ خرداد که پایان مهلت استعفا ها بوده دیگر نباید وارد هیچ گونه برنامه های انتخاباتی شوند و از هیچ کدام از نیروهای زیر دست خود و یا خودروها استفاده تبلیعاتی کنند.

عالی ترین مقام دولت در دشتستان اذعان داشت: ما وظیفه داریم انتخابات را آمیخته با ایجاد امنیت و حضور حداکثری برگزار کنیم، هر چقدر میزان حضور پای صندوق های رای افزایش پیدا کند دشمن ناامید تر می شود، انتخابات نشانه همبستگی بین مردم بوده و ما باید تمام تلاش خود را داشته باشیم.

بنافی تصریح کرد: در دشتستان به خوبی نمی توانیم اقدامات خود را منتشر و برای مردم اطلاع رسانی کنیم، رؤسای دستگاه های اجرایی دائما کارهای خوب خود را منعکس کنند.

وی ادامه داد: ۷۸ درصد اعتبارات سال گذشته تخصیص یافته که برخی از دستگاه ها به خوبی در این زمینه عمل کرده اند اما برخی نیز نتوانسته کاری از پیش ببرند و هنوز کارها در قسمت مناقصه باقی مانده است، اعتبارات بی سابقه باید هدفمند هزینه شود.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: تاکنون وضعیت برق و آب دشتستان بد نبوده اما وضعیت آب مطلوبی نداریم، قبل از اینکه وارد بحران و تنش آبی شویم باید آن ها را شناسایی و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: پرویزی، پور مروت و یزدانی به ترتیب به عنوان سرپرستان برق ناحیه دشتستان، دانشگاه پیام نور و شهرداری سعدآباد منصوب شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز اظهار داشت: ۱۲۰ هزار جمعیت شهر برازجان بوده که در سامانه سیب ۹۰ هزار نفر ثبت شده و متاسفانه بقیه افراد ثبت نام نکرده اند.

ماریا خویش دوست افزود: در سه نقطه ارائه خدمت داشته که مطب ها و پایگاه های جامع سلامت نیز امکان ورود به قرار داد و ارائه خدمت را دارند، در مناطق صعب العبور به حمایت مخابرات راه و شهرسازی نیاز داریم‌.

معاون سیاسی فرمانداری دشتستان نیز اظهار داشت: برخی از مدیران دستگاه ها در بعضی از جلسات به بهانه نرسیدن پیام شرکت نمی کنند.
برخی از ادارات و سازمان های نیز به شبکه دولت متصل نیستند.

وی افزود: اولویت اول ما در بحث انتخابات باید حضور حداکثری پای صندوق های رای باشد، نشست های گوناگون نیز برگزار می شود، از مدیران و روسای دستگاه های اداری در بحث انتخابات نیز استفاده شده و به گونه ای رفتار شده که شاعبه ای ایجاد نشود.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “تاکیدات انتخاباتی فرماندار به رؤسای ادارات/ برخی ادارات هنوز در مرحله مناقصه مانده اند”

  1. ناشناس گفت:

    سلام. خدا قوت.
    متاسفانه در دشتستان برخی مدیران که مردم و پرسنل آن ارگان و یا مجموعه از عملکردشان ناراضی هستند .همچنان در پست خود باقی مانده اند.و این باعث دیدگاه منفی مردم در این شهرستان شده است.وهمین نارضایتی ها بر روی حضور مردم در پای صندوقهای رای اثر خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader