true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با ارسال متنی در توضیح به خبر صحبت های اخیر مدیرکل این اداره در بین اتحادیه های دشتستان، عنوان کرد که ویژگی انتخابات این دوره، جلوگیری از ورود افراد با بیش از دو دوره متوالی در مدیریت اتحادیه ها بود.

متن این توضیحات بدین شرح است:

مدیریت محترم پایگاه خبری دشتستان بزرگ

موضوع : جوابیه

باسلام و احترام

نظر به درج خبر منتشر شده در تاریخ ۱۰/۳/۱۴۰۲ با تیتر ” از امروز کمالی ، هیچ مسئولیتی در اتاق اصناف دشتستان ندارد ” بدین وسیله خواهشمند است متن خبر زیر به منظور تنویر افکار عمومی و شفاف سازی منتشر نمایید.

از نیمه دوم سال گذشته تا کنون بیش از ۶۰ انتخابات در سراسر استان برگزار و روسای جدید سکان مدیریت اتحادیه های صنفی را برعهده گرفته اند .
کلیه انتخابات ها بر اساس قانون نظام صنفی و مطابق آیین نامه های اجرایی با دقت و حساسیت فراوان در راستای حفاظت از آرای واحدهای صنفی در شرایطی کاملا شفاف به صورت الکترونیکی برگزار گردیده است .
ویژگی انتخابات های این دوره اجرای دقیق تبصره یک ماده ۲۲ قانون نظام صنفی و جلوگیری از حضور افرادی بوده است که بیش از دو دوره متوالی چهار ساله در مدیریت اتحادیه ها حضور داشته اند .
ضمن قدردانی از تلاش های فراوان مدیران پیشین که در طول سالیان متمادی نقش و بسزایی در مدیریت بازار و اقتصاد استان ایفا نمودند ، ابراز امیدواری میگردد که مدیران جوان منتخب در جهت بهبود فضای کسب و کار و اجرای دقیق قانون نظام صنفی کوشا و موفق باشند.

 

روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader