true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در نشست با اتحادیه های دشتستان:

دشتستان بزرگ: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در نشست با جمعی از روسای اتحادیه های صنفی دشتستان اظهار داشت: در اصناف باید فقط به قانون عمل شود و همانطور که ما در اصناف هزینه های خود را دادیم، اتحادیه ها نیز نباید سر حق مردم تعارف کنند.

 

به گزارش دشتستان بزرگ، مهدی صفوی اضافه کرد: بارها با حسین کمالی صحبت کرده و گفتیم قانون ملاک است، باید حق و حقوق ها رعایت شود، ما کشتکار را در دشتستان انتصاب کرده و کشتکار نیز نباید وارد جریان خاصی شود.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اذعان داشت: دیروز بابایی (سر تیم بازرسی وزارت صنعت و معدن) به کمالی گفت که باید محترمانه کنار برود، بنابراین از همین امروز حسین کمالی نباید در اتاق اصناف دشتستان باشد.

 

صفوی تصریح کرد: آقای کشتکار شما مسئول بوده و در صورت نگه داشتن حسین کمالی خلاف کرده اید، ما از این تاریخ حسین کمالی را به رسمیت نشناخته و کمالی هیچ مسئولیتی در برازجان ندارد، کمالی امید داشت شاهد رخ دادن اتفاقاتی باشد که به نفعش تمام شود، اما همه مسائل سخت گیرانه تر شد.

 

وی ضمن بیان اینکه بعد از جلسه با فرماندار تماس گرفته و اعلام داشته که حسین کمالی از نظر ما هیچ مسئولیتی ندارد، ادامه داد: برای تعیین تکلیف مشکلات برازجان حاضرم یک روز کامل اداره کل را به آنجا آورده و پیگیر باشم.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: حسین کمالی را ما کنار نزده و در اصل قانون وی را کنار زده است.

 

صفوی اضافه کرد: کشتکار می تواند یک شهرستان را نجات دهد، مدیران اتحادیه های دشتستان انسانی های خوبی بوده و الان افراد جدید نیز کاملا موجه هستند.

 

وی در پاسخ به گلایه های انجام شده در خصوص ادغام اتحادیه های صنفی دشتستان نیز اطهار داشت: اگر نمی‌ خواهید اتحادیه خرازان و فلزکاران ادغام انجام شود، در خواست خود را مجدد به کمیسیون استان ارجاع داده تا تلاش خود را برای جلوگیری از ادغام انجام دهیم.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اذعان داشت: با فرماندار دشتستان نیز صحبت کرده که از ادغام اتحادیه های خرازان و فلزکاران جلوگیری شود، در کمیسیون شهرستان نیز مطرح شده و به آنها کمک شود، ما تمام تلاش خود را انجام داده که از ادغام جلوگیری شود.

 

صفوی تصریح کرد: اگر انتخاباتی برگزار شده و افرادی آمده که مغایر با نامه جدید هستند، آنها باید کنار گذاشته شوند، باید تذکر داده شده و طی نهایت دو هفته تمام مدیران صنفی که حضور آنها خلاف قانون بوده کنار گذاشته شوند، حسین کمالی کاری نکرده اما باید برای کمالی خداحافظی گرفته تا نفر جدید کار خود را شروع کند.

 

وی ادامه داد: چالش های ایجاد شده در دشتستان را در کل کشور شاهد بوده ایم، اتحادیه ها و اتاق اصناف تکالیف خود را انجام نداده و متاسفانه پایش ها و نظارت ها را نمی بینیم.

 

وی افزود: لازم به ذکر است در راستای اجرای دادنامه مورخه ۱۴۰۲/۱/۲۲ هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، حسین کمالی، رئیس کنونی اتاق اصناف، از این تاریخ هیچ گونه مسئولیتی در هیچ کدام از اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف شهرستان دشتستان به عنوان رئیس ندارد.

دیدگاه ها

3 پاسخ به “از امروز کمالی، هیچ مسئولیتی در اتاق اصناف دشتستان ندارد/ قانون، کمالی را از اتاق اصناف، کنار زد”

  1. .......ناشناس گفت:

    احست برمدیرکل جهادی و ولایتی

  2. ناشناس گفت:

    بلاشک دوره ریاست نفر بعدی جوری میشه که بگیم صد یاد کمالی… تاریخ نشون داده

  3. احمدضا گفت:

    به هر حال کمالی با روی خوش نرفت
    خیلی ها را اذیت کردند. نمیگم شخص کمالی ولی در مجموعه اتاق اصناف دشتستان بی‌عدالتی مشهود بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader