true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ نامه سرگشاده جمعی از کسبه شهر برازجان به مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

دشتستان بزرگ: جناب آقای صفوی مدیرکل محترم اداره صمت استان بوشهر، لطفاً در ازای جوابیه غیر واقعی و غیرحق و کتمان حقیقت، اندکی در سوگ سوء مدیریت شهرستان دشتستان تأمل فرمائید، اجازه ندهید با ایجاد مشکلات عدیده، شأن، منزلت و جایگاه دشتستان بزرگ در سکوت و انزوا فرو رود و عدم دفاع از حق، لگدمال شود تا در نهایت شاهد ورود شخص نماینده وزیر صمت به موضوعاتی از جمله عزل و یا برکناری رئیس اتاق اصناف دشتستان باشیم.

جناب مدیرکل محترم؛

شما مدیری قانون مدار بوده که در تمامی جلسات، حرف از اولویت قانون زده و هم اکنون دلیل برکناری حسین کمالی را نیز قانون می نامید، لازم است در جریان امور باشید که اعتبارنامهٔ حسین کمالی آبان ماه ۱۴۰۱ به اتمام رسیده است، پس چرا با پایان یافتن اعتبارنامهٔ ایشان، قانون را اجراء نکردید؟ شما که قانون را فصل الخطاب دانسته چند درصد از اجرای قانون در دشتستان را در رزومه کاری خود قرار داده اید که اینگونه شهرستان دشتستان به حاشیه، سکوت، کشمکش و انزوا رفته است؟

جناب صفوی معظّم؛

بعد از ابلاغ رای دیوان عدالت اداری بر اساس کدام بند و تبصرهٔ قانونی، حسین کمالی در جلسات و کمیسیون های اداره صمت شهرستان دشتستان حضور یافته و صورت جلسات را امضا کرده است؟
فرد مذکور بر چه اساس، اصول، راه و روش، طبق کدام قانون، دستورالعمل و یا دیدگاه شخصی، رای به ادغام اتحادیه هایی که حتی رئیس آنها نیز در جریان نبوده داده است؟ آن هم درست زمانی که با حضور خود عملاً به رای دیوان عدالت اداری بی توجهی شده و دهن کجی نموده است.

جناب مدیرکل معزّز؛

کدام بند و تبصره از مواد قانون به رئیس اداره صمت شهرستان دشتستان اذن و اجازه داده که ادغام های سلیقه ای اتحادیه ها را انجام داده تا به چنین شرایط تلخی دچار شویم، اگر در جریان امور نیستید، آگاه و مطلع باشید با کمال تأسف و تأثر بلایی بر سر دشتستان آمده که امروز از فرماندار گرفته تا واحدهای صنفی درگیر این موضوع و یا تخلفات دنباله دار و سریالی آن شده اند.

جناب صفوی ارجمند؛

از درگیری های انتخاباتی اصناف در دشتستان اطلاعی دارید؟ از عدم برگزاری اجلاس های پی در پی چطور؟ اصلاً صدای اعتراض و یا دعوای دو اتحادیه که حق آنها ضایع شده را شنیده اید؟

جناب مدیرکل عـزیز؛

صبر و طاقت و شکیبایی هم حدی دارد،
ما بجای سکوت، با صدایی غرا فریاد زده و نمی گویم ها را با لحنی رسا و شیوا می گوئیم، اسامی را ذکر نکرده تا فردی از قلم نیفتاده و حقی ضایع نشود، اما خوب می دانید با چه افرادی هستیم، سوال اینجاست کدام قانون، مصوبه و یا مسئول اجازه کتمان واقعیت را در حضور چند تن از روسای اتحادیه و نماینده محترم وزیر صمت صادر کرده است؟

جناب صفوی بزرگوار؛

چرا قانون حسین کمالی را در آبان ماه ۱۴۰۱ از اتاق اصناف دشتستان بیرون نکرد؟ چرا بعد از اعلام رای دیوان عدالت اداری در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ ایشان از اتاق اصناف برکنار و یا همان عزل نشد؟

جناب مدیر کل فهیم و فرهیخته؛
امروز بهتر از هر شخص دیگری از همه جریانات در دشتستان آگاه هستید، نیک مستحضر هستید که عدم تمکین از قانون گریبان تمامی متخلفان را خواهد گرفت،
در پایان از شما می پرسم، آیا از تخلفات واضح، روشن و مبرهن صورت گرفته در شهرستان دشتستان، علم و آگاهی دارید؟ تخلفات صورت گرفته با اذن و اجازه و هماهنگی شما بوده یا از آن اطلاعی ندارید؟ کدام شخص و یا نهاد باید پاسخگوی نارضایتی کسبه و عدم اجرای قانون باشد؟

جناب مدیرکل نیک اندیش؛
با این اوضاع و احوال، با این شرایط موجود، با این پدیدهٔ نادر و کمیاب باید به حال دشتستان بزرگ خون گریست.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “اندر احوالات برکناری رئیس اتاق اصناف دشتستان/مسبب این آشفته بازار کیست؟”

  1. آرش موسوییی گفت:

    احسنت کاش کسی پاسخگو باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader