true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
در آئین معارفه عضو جدید شورای شهر برازجان، مطرح شد:

دشتستان بزرگ: رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در نشست معارفه مصدق به عنوان عضو جدید این شورا گفت: با توجه به این که نایب رئیس شورا از جمع ما جدا می شود، انتخاب نایب رئیس را در برنامه خود قرار می دهیم.

به گزارش دشتستان بزرگ، غریب زاده افزود: مصدق فردی لایق بوده که توانست با استفاده از شایستگی خود جواز حضور در شورا را بگیرد، امید است اعضای شورا جوری عمل کنند که رضایت خدا و مردم را در بر داشته باشد.

وی اضافه کرد: حقیر دوره های قبل با رای مردم در شورای شهر حضور داشتم و چون به مردم خدمت کردم باز رای آوردم، نباید فراموش کرد که مردم خدمت ما را همیشه مدنظر قرار می دهند، شورای شهر بر اساس سوگندی که یاد کرده است، باید آرامش خود را همچنان حفظ و کارهای بزرگ عمرانی را در برنامه خود قرار دهد.

این عضو شورا اذعان داشت: مصدق از چالش ها و ظرفیت ها آگاهی داشته و همانطور که شورای شهر برازجان در سال گذشته به عنوان شورای برتر انتخاب شد، امید است در آینده نیز با تلاش اعضای شورا شاهد چنین اتفاقی باشیم، البته از ظرفیت طالبی نیز در آینده می توان به عنوان مشاور در شورا استفاده کرد.

وحید مصدق نیز گفت: امید است در آینده از ظرفیت های طالبی استفاده شود.

وی افزود: یکی از نارضایتی های مردم برازجان در حوزه پسماند است و هنوز نیز نتوانسته ایم ورودی شهر را از این بوی تعفن پاکسازی کنیم، پسماند را باید علمی اجرا و پیگیری کرد که تاکنون این چنین اجرا نشده است، باید در نظر داشت نظارت دانشگاه علوم پزشکی در زمینه سایت پسماند الزامی است.

لازم به ذکر است در نشست امروز شورای شهر برازجان با توجه به پایان فعالیت طالبی از شورا که به عنوان نایب رئیس حضور داشت، رای گیری برای انتخاب نایب رئیس جدید شورا بین وحید مصدق و مهراب بنافی انجام و در نهایت وحید مصدق به نفع مهراب بنافی انصراف داد تا بنافی نایب رئیسی شورای شهر را بر عهده داشته باشد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader