true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ عضو شورای شهر برازجان در نشست با معاون درمان علوم پزشکی بوشهر:

دشتستان بزرگ: عضو شورای شهر برازجان در نشست با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از پاسخگویی وی به مطالبات مردمی، گفت: انتصاب دکتر یزدان پناه که از فرزندان نخبه شهرستان، در جایگاه تصمیم گیران حوزه ی درمان و سلامت، مایه‌ی خرسندی است و ما اطمینان داریم که با حضور وی مشکلات این حوزه را به حداقل خواهد رساند.

وحید مصدق ادامه داد: تکمیل زیرساخت ها و پروژه های نیمه تمام، ایجاد انگیزه و مشوق برای جذب پزشکان متخصص جهت ماندن در شهر، نبود پاسخگویی مناسب در بیمارستان شهید گنجی، فعال نبودن پزشکان متخصص در شیفت های کاری بیمارستان، اشتباهات مکرر تشخیص برخی از پزشکان عمومی در بیمارستان، نامطلوب و ضعیف بودن خدمات دهی به بیماران سرپایی از جمله مشکلات حوزه درمان برازجان می باشد که باید پیگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: پزشکان طرحی فاقد بار علمی و تجربه ی کافی جهت طبابت هستند و این افراد باید ارزیابی قرار گیرند چرا که در حوزه‌ی پزشکی فرصتی برای جبران خطاها و یا ندانم کاری ها وجود ندارد.

این عضو شورای شهر برازجان ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب و اسفبار مطب پزشکان اظهار داشت: این وضعیت به نحوی است که اصلا بیمار و همراهان بیماران برای پزشکان مهم نیستند ، عدم فضای مناسب برای مراجعین که در صف انتظار قرار دارند از لحاظ وسایل سرمایشی و گرمایشی و رفاهی اعم از نبود مثلاً آبسرد کن، سرویس بهداشتی ، روشویی، تهویه ی هوا و … از جمله مواردی است که نیاز به پیگیری و بررسی دارد.

مصدق افزود: موضوع پارکینگ بیمارستان در حال ساخت ۱۷ شهریور برای مراجعین نیز مورد تقاضاست و باتوجه به اینکه این بیمارستان در شلوغ ترین و پر حجم تر نقطه ی شهر واقع شده است، لذا ضرورت وجود پارکینگ برای مراجعین بسیار حائز اهمیت می باشد و باید حتما این مهم تعریف شود در غیر اینصورت در آینده مردم و بیمارستان با مشکلات عدیده ای روبه رو خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: جای بسی تقدیر است از همراهی از اعضای شورای وحدت و زحمات نماینده‌ی دشتستان در مجلس شورای اسلامی و معاون درمان علوم پزشکی بوشهر در جذب بودجه ی ۲۷۰۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل بیمارستان در حال ساخت ۱۷ شهریور برازجان که امید است با این حمایت ها، وضعیت درمان برازجان به نتیجه مطلوبی برسد.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “مشکلات حوزه درمان برازجان را دریابید/ از فعال نبودن پزشکان متخصص بیمارستان‌ها تا لزوم احداث پارکینگ بیمارستان ۱۷ شهریور”

  1. تیمور رستمی گفت:

    با سلام

    واقعا دشتستان از لحاظ دکتر متخصص در رنج هست و بابت هر بیماری باید روانه شیراز شد که اونجا هم کلی مشکل ادم برمیخوره ، امیدواریم با پیگیری های بیشتر شاهد دکتران متخصصی در سطح شهر باشیم تا بیشتر از رنج بیمار داری شاهد رنج اوارگی نباشیم. با تشکر از جناب مصدق بابت پیگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader